دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
شبکه های ضد انقلاب

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: سرافکندگی، دریوزگی و درماندگی معاندان ضدانقلاب و ضد میهن در فتنه اخیر، بیش از پیش هویدا شد.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به تعبیر یکی از روزنامه های کثیرالانتشار در توصیف اجتماع اخیر معاندین و گروه های برانداز و ضدانقلاب در برلین که از عنوان جالب "اتحادیه ابلهان" استفاده کرده بود، اظهار داشت: دشمنان به قول خودشان چند روز پیش بزرگ‌ترین اجتماع علیه نظام جمهوری اسلامی را ترتیب داده بودند که به اذعان بسیاری از رسانه های بی طرف به معنای واقعی کلمه باید به آن عنوان" سیرک بزرگ برلین" را داد، چرا که نمایش ضدایرانی اپوزیسیونِ ایرانی‌تبار در پایتخت آلمان با مشارکت کمتر از دو درصد جمعیت ایرانیان ساکن اروپا به روی صحنه رفت.

وی افزود: جالب این که بر اساس تصاویر منتشرشده از سوی خود ضدانقلاب در این تجمع، رنگین پوستان کشورهای مختلف جهان نیز حضور پررنگی داشتند و دقیقاً معلوم نیست که بابت حضور در این سیرک چقدر وجه نقد یا غذا و ...دریافت کرده اند. جالب تر این که این موضوع حتی از سوی رسانه ی سعودی ایران اینترنشنال نیز مورد اشاره قرار گرفت، هر چند از آن به گاف رسانه ای تعبیر شد.

این مدرس دانشگاه همچنین گفت: نکته حائز اهمیت این که علیرغم استفاده از همه ظرفیت اپوزیسیون و استفاده از مزدوران اجاره‌ای غیرایرانی و حتی بهره گیری از افراد همجنس گرا، این نمایش نتوانست آنطور که طراحان آن گمان می‌کردند، موفق عمل کند؛ چراکه در خوشبینانه‌ترین حالت تنها حدود ۲ درصد ایرانیان ساکن اروپا در آن شرکت کردند.

وی ابراز داشت: سرگردانی و دریوزگی جریان ضدانقلاب را به راحتی می توان از همین قضایا دریافت، کما این که آن ها با پشت کردن به وطن خود عملاً به پیاده نظام مستکبران عالم تبدیل شده اند.

اسلامی با بیان این که هدف اصلی دشمنان و عوامل و مزدوران آن ضربه به ایرانِ قوی است، گفت: فراتر از بحث مبارزه با نظام جمهوری اسلامی، آن ها نمی خواهند ایران و ایرانی عزیز و قوی باشد چرا که با وجود ایرانِ قوی آن هم در سایه وجود نظام جمهوری اسلامی به اهداف خود دست پیدا نمی کنند.

وی افزود: آن چه مهم است این که در راستای جهاد تبیین باید اهداف و برنامه های دشمن و جریان معاند و ضدانقلاب برای مردم به خصوص نسل جوان به درستی تشریح و تبیین شود که متأسفانه در این باره با وجود همه تلاش ها هنوز آن کار شایسته صورت نگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha