شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1050106
۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
امام جمعه قزوین

نماینده ولی فقیه در استان قزوین: بهترین زمین‌های کشاورزی در استان ما تبدیل شد به عامل ثروت افزایی افرادی که از مناصب خود سوءاستفاده کردند. اسم این افراد مشخص است، زمین‌هایشان هم معلوم است، اینکه از کجا گرفته و به چه کسانی داده‌اند هم مشخص است، برای همه مردم سؤال است که نتیجه این ماجرا چه شد و کارش به کجا کشیده شد؟.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه بازرس‌ کل استان قزوین اظهار کرد: خداوند فرمان داده امانت‌ها را به اهل خود برگردانید، این برگرداندن خیلی معنا دارد، یعنی آن بیت‌المال‌هایی که حیف و میل شد، آن خیانت‌هایی که صورت گرفت، آن لطمه‌هایی که به اعتماد مردم وارد شد، باید برگردانده شود.

وی ادامه داد: باید باور کنیم که قیامت حق است، باور کنیم که خدا اگر ذره‌ای خوبی یا بدی کنیم نتیجه آن را به ما باز می‌گرداند. امام جمعه قزوین عنوان کرد: در روایات از نماز به ‌عنوان عمود و عماد دین نام برده شده است، اعتماد مردم یعنی مردم عمود خیمه نظام هستند، اگر این عمود آسیب ببیند، اگر این ستون متزلزل شود، هیچ چیزی نمی‌تواند آن را جبران کند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: کسانی که به اعتماد مردم لطمه زده و می‌زنند و اعتماد مردم را به آتش می‌کشند، به مراتب بدتر و پلیدتر هستند از کسانی که سطل‌های زباله را آتش می‌زنند چرا که آنها کسانی هستند که مردم را عصبانی می‌کنند و در ایجاد تبعیض در نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تازند.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: ما وقتی ریزگردها را می‌بینیم، می‌گوییم مجبور شدیم مدارس را تعطیل کنیم اما بهتر است بیاییم منشأ این ریزگردها را پیدا کنیم که اصلاً ریزگردی برنخیزد که کار ما را به تصمیمات این‌چنینی برساند، یعنی باید مسائل را ریشه‌یابی کنیم، برای مثال بهترین زمین‌های کشاورزی در استان ما تبدیل شد به عامل ثروت افزایی افرادی که از مناصب خود سوءاستفاده کردند. اسم این افراد مشخص است، زمین‌هایشان هم معلوم است، اینکه از کجا گرفته و به چه کسانی داده‌اند هم مشخص است، برای همه مردم سؤال است که نتیجه این ماجرا چه شد و کارش به کجا کشیده شد؟.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: تا زنده‌ایم بیاییم این امانت‌ها را به صاحبانشان برگردانیم، یک کاری کنیم که این رهبری عزیز که نایب امام زمان (عج) است روز قیامت نگویند شما نه تنها یار نبودید؛ بلکه گرفتاری هم درست کردید و لطمه به اعتماد مردم وارد کردید.

امام جمعه قزوین یادآور شد: باید قدردان مردمی باشیم که با نجابت تمام همه نامهربانی‌ها را دیدند اما پای‌کار نظام بودند و هستند و دشمن را ناامید کردند، ما هم بیاییم با این مردم همراهی کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: همه باید بیاییم تشریک مساعی کنیم تا این امانات را به صاحبانش برگردانیم.

گفتنی است در پایان این مراسم سعید اقبالی به عنوان بازرس کل استان قزوین معرفی شد.

انتقاد امام جمعه قزوین از زمین خواری ها

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha