جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حرم شاهچراغ

حوزه/ مجمع طلاب و روحانیون شهرستان قروه با صدور بیانیه ای حمله تروریستی عوامل تکفیری به حرم مطهر شاهچراغ در شیراز را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مجمع طلاب و روحانیون شهرستان قروه امروز با صدور بیانیه ای حمله تروریستی عوامل تکفیری به حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام(شاهچراغ) در شیراز را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها النبی جاهد الکفار و المنافقین و اغلظ علیهم و مأواهم جهنم وبئس المصیر

بار دیگر دست دشمنان اسلام، مزدوران استکبار و جلادان نامسلمان از آستین جهل و جمود بیرون زد.هنگام اذان مغرب در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام (شاه چراغ) جمعی از خادمان و زائران این آستان مقدس را به رگبار گلوله بسته و مظلومانه به شهادت رساندند.

این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه که ادامه خباثت دشمنان اسلام با ملت رشید ایران اسلامی صورت گرفت نشان از استیصال آنان و ضربات کاری اقدامات تروریستی جمهوری اسلامی ایران به ستون فقرات این پدیده شوم در منطقه دارد.

مجمع طلاب و روحانیون شهرستان قروه ضمن محکومیت شدید این حمله شهادت جمعی از هموطنان را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبرمعظم انقلاب و خانوده های شهدا وملت شهید پرور ایران بخصوص استان فارس را تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال شفای کامل مجروحان را مسالت می نماید

این حادثه دلخراش و حوادث تأسف بار اغتشاشات اخیر ضرورت افزایش مراقبت ها و مضاعف نمودن حفاظت از امکان مذهبی و سایر تجمعات را پیش از پیش روشن می سازد.

مجمع طلاب و روحانیون شهرستان قروه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha