شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر: جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان باحضوردبیرشورای فرهنگ عمومی کشورو اءمه جمعه شمال استان اصفهان

امام جمعه کاشان با تأکید بر ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی، گفت: با توجه به اینکه بهائیت به دنبال نفوذ در مهدکودک ها است، شورای فرهنگ عمومی کشور باید در این زمینه ورود کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان شامگاه چهارشنبه چهارم آبان ۱۴۰۱ با حضور ائمه جمعه شمال استان اصفهان و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در حسینیه علی اکبر این شهر برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در این جلسه ضمن برشمردن جایگاه شورای فرهنگ عمومی، خدمت در جمهوری اسلامی ایران را افتخار دانست و گفت: شورای فرهنگ عمومی کشور باید تمام توان خود را برای تقویت بنیه اعتقادی معلمان کشور به کار گیرد.

امام جمعه کاشان بر لزوم استفاده از ابزار رسانه ای در مقابله با تهاجم فرهنگی تاکید کرد و با بیان اینکه از نماز غربت زدایی شود، تصریح کرد: هنوز نمازخانه های بین جاده ای مناسب در کشور نداریم، لذا شورای فرهنگ عمومی کشور باید از وزیر نفت درخواست کند تا در کنار پمپ بنزین های بین راهی نمازخانه مناسب احداث شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر ترویج فرهنگ صحیفه سجادیه خوانی، گفت: مقام معظم رهبری فرمود این کتاب می تواند جامعه را اصلاح کند .

وی بر لزوم ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید کرد و افزود: شورای فرهنگ عمومی کشور ضمن اینکه فرهنگ کار و تلاش را در کشور گسترش دهد، جوانان را نیز به سمت دانش بنیان ها سوق دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ترویج فرهنگ ازدواج آسان را ضروری دانست و یادآور شد: بخشی از معضلات کشور به خاطر حل نشدن مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه مهدکودک ها جدی گرفته شوند، گفت: با توجه به اینکه بهائیت به دنبال نفوذ در مهدکودک ها است، شورای فرهنگ عمومی کشور باید در این زمینه ورود کند.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی کشور از ورود لباس های غربی به داخل کشور جلوگیری کند، ادامه داد: همانطور که جمهوری اسلامی ایران ریگی را در آسمان دستگیر می کند می تواند جلو ورود لباس های مبتذل غرب را هم بگیرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه جوان نیاز به تفریح حلال و ورزش همگانی دارد، گفت: جشنواره های انار، گلاب و ... می تواند باشد، ولی باید برنامه های حرام در اینگونه جشنواره ها وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha