پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
محمدرضا حیدری آوای توحید

حوزه/مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از توانمندسازی کانون های مساجد قم در عرصه آموزش و تسهیل‌گری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا حیدری طی سخنانی در نشست هم اندیشی با مسئولان خواهر کانون های مساجد استان با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: مجموعه ستاد کانون های مساجد استان به طور جدی پیگیر حل مشکلات کانون ها در زمینه ها و عرصه های مختلف است.

وی افزود: برای کمک و حمایت از کانون ها با رایزنی با نهادها و دستگاه های مختلف از ظرفیت و امکانات فرهنگی هنری و ورزشی آنان استفاده خواهیم کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همچنین با اشاره به اهمیت عملیات مشترک بین کانون ها گفت: هر کانون باید با کانون های منطقه خود ارتباط داشته و برنامه های مشترک برگزار کنند چراکه در عملیات مشترک ظرفیت ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، وقتی مساجد یک منطقه با هم، هم افزایی داشته باشند قطعا تاثیر فرهنگی و تربیتی خود را بر منطقه خواهند گذاشت.

حجت الاسلام حیدری همچنین به تشکیل مجمع های تخصصی اشاره کرد و گفت: مجمع تخصصی هنر راه اندازی شده که سه انجمن هنر، داستان نویسی و نمایش در ذیل آن فعالیت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha