شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید رضا افتخاری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از هیأت‌های مذهبی و عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع شهدای شهرستان بهمئی در جنایت تروریستی شیراز دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج،مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی با تسلیت حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) «شاهچراغ» شیراز، از عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع شهدای جنایت تلخ شیراز دعوت کرد.

در این پیام آمده است: این بار آزادمردانی را چون خادمان قرآن و فعالین هیئات مذهبی شهیدان والا مقام آقای هوشنگ خوب و فرزند رشیدش امید خوب تقدیم آسمان کردیم که خونشان مهری است بر اصالت آزادگی شان!

همانان که آزاده بودند و پای بریده از تعلقات دنیوی با نوای قرآنی آرمان هایشان را به جهانیان اعلام می کردند و خونشان پاسبان این مرز و بوم است و آزادگی مردمان سرزمین را به رساترین سکوت فریاد زدند و خواهان نابودی تفکر وهابیون داعشی‌وار و همچنین محکوم کردن اغتشاشات و حامیان آنها و به کیفر رساندن عوامل حوادث اخیر به اشد مجازات هستیم و تا پای جان از انقلاب و آرمان هایش دفاع میکنیم.

لذا از عموم مردم ولایت مدار و دین دار کهگیلویه و بویراحمد و هیات‌های مذهبی دعوت می‌شود در مراسم استقبال از پیکر این شهیدان شرکت نمایند .

به گزارش حوزه، به احتمال فراوان مراسم تشییع شهدای تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر یکشنبه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha