یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1050520
۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مخالفت کلیساهای آلمانی با صادرات اسلحه به قطر و عربستان سعودی

حوزه/ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با رصد اخبار، بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی، در بازرسی از خودروهای متهمان در مسیر ارومیه - اشنویه، ۵۵  قبضه سلاح و در مسیر  ارومیه - مهاباد، ۲۵ قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، سردار رحیم جهانبخش در تشریح کشف ۸۰ قبضه سلاح جنگی در ارومیه اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی انتظامی استان طی عملیاتی منسجم و با رصد و اشراف اطلاعاتی شبانه روزی موفق شد افرادی را که با ورود سلاح قصد ایجاد نا امنی در کشور داشتند، شناسایی کند.

وی اضافه کرد: با رصد اخبار، بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضایی، در بازرسی از خودروهای متهمان در مسیر ارومیه - اشنویه، ۵۵ قبضه سلاح و در مسیر ارومیه - مهاباد، ۲۵ قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با تاکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و قاچاقچیان سلاح در سراسر استان نخواهد داد، اظهار کرد: در این زمینه چهارنفر دستگیر و از آنان، سه دستگاه خودرو توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به طور جدی با عاملان ایجاد نا امنی مردم در استان برخورد شدید خواهیم کرد، گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha