دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه چغادک با صدور بیانیه‌ ای، حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه چغادک با صدور بیانیه‌ ای، حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: جنایت وحشیانه و ددمنشانه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام دل‌های همه مومنین و آزادگان را جریحه‌دار کرد.

بار دیگر دست تکفیری از خدا بی خبر از آستین جهل و خودپرستی بیرون آمد و زائران مظلوم و بی‌گناه حریم حضرت شاهچراغ را به خون خود غلطاند.

بار دیگر رسانه‌های شیطانی، فتنه‌انگیزی کردند و بر طبل آشوب و اغتشاش کوبیدند و عده‌ای غفلت زده به دنبال صدای آن طبل توخالی رفتند تا دشمنان دین و آیین میهن، بار دیگر از این خواب غفلت استفاده کنند و حریمِ امن حرم، مورد هجوم سربازان شیطان قرار گیرد.

دلهای غفلت زده! آیا هنگام انتباه و بیداری فرا نرسیده است؟ اگر امروز، حرم، مورد هجمه حرامیان قرار می‌گیرد از آن جهت است که سخن آن مرد مخلص خدا و آن سرباز سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز را فراموش کردیم که می‌گفت؛ «بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند.»

این مصیبت دردناک و فاجعه هولناک را به محضر حضرت صاحب الزمان علیه‌السلام، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، به ویژه مردم شیراز و خانواده‌های معظم و داغدار آن شهیدان تسلیت می‌گویم.

امروز مطالبه و خواسته مهم مردم از مسئولین امنیت کشور این است که قاطعانه و بدون مماشات با آشوب طلبان و اغتشاشگران که امنیت کشور را به خطر انداخته‌اند و حامیان آنان که همواره در شیپورهای شیطانی و تفرقه افکن خود میدمند و بر طبل خشونت و ترور می‌کوبند برخورد نمایند.

إن شاءالله بر اساس توصیه رهبر عزیز انقلاب اسلامی؛ همه در مقابله با دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او و در مقابل جریانی که به جان و امنیت و مقدسات مردم بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا می‌دارد، ید واحده می‌شویم تا با عنایت الهی بار دیگر بساط فتنه و فتنه‌گران برچیده شود.

رضا خدری
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر
و امام جمعه چغادک

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha