شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ شورای تامین سیستان و بلوچستان در بیانیه شماره ۲ خود از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۴ نفر در اغتشاشات امروز زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، در بیانیه شماره ۲ شورای تأمین سیستان و بلوچستان آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص حوادث ۶ آبان ۱۴۰۱ به اطلاع مردم شریف و آگاه سیستان و بلوچستان می رساند که در پی اغتشاشات امروز یکی از شهروندان در اثر تیراندازی افراد ناشناس جان خود را از دست داده و در این میان ۱۴ نفر از مردم و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند.

بیانیه شماره یک شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان

دبیرخانه شورای تامین سیستان و بلوچستان در بیانیه نخست خود اعلام کرده بود: شرایط استان عادی است و از مردم متدین خواهشمندیم هرگونه مورد مشکوک و خرابکارانه را با دستگاه‌های امنیتی در میان بگذارند.

در متن بیانیه اولی شورای تامین سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از علما، معتمدان و مردم هوشیار استان، خصوصا مجموعه انتظامات مسجد مکی آمده است که: با وجود تذکرات امام جمعه مسجد مکی زاهدان، متاسفانه عده‌ای افراد فرصت طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند.

در این اطلاعیه ذکر شده است: با قدردانی از مردم شریف و با بصیرت استان و علماء ، معتمدان و ریش سفیدان ، شرایط استان عادی است و از شما مردم متدین خواهشمندیم هرگونه مورد مشکوک و خرابکارانه را با دستگاه‌های امنیتی در میان بگذارند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha