دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی بوشهری

امام جمعه بوشهر گفت: فعالیت بیمه سلامت یک کار استراتژیک و راهبردی مرتبط با سلامت مردم است و توصیه می شود تلاش های موثر و بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت هفته بیمه سلامت، مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر به همراه مسئولین این اداره با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در این نشست با گرامیداشت هفته بیمه سلامت، گفت: در مبحث سلامت باید به همه جنبه های جسمی و روانی افراد توجه داشت و در این خصوص توصیه می کنم که دستگاه هایی مانند بیمه ها و مراکز درمانی با برگزاری نشست های تخصصی در ارتقاء سطح فرهنگ پیشگیری از بیماری ها تلاش جدی و ویژه ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: با گسترش جوامع و ازدیاد جمعیت و تغییرات در سبک زندگی مردم، بیماری های گوناگونی با اشکال مختلف، مردم را تهدید می کنند.

وی گفت: از موضوعات مهم زندگی عموم مردم، مدیریت سلامت است و بر همین اساس بهداشت که همان پیشگیری است از درمان مهمتر می باشد، چون از بیمار شدن افراد و تحمیل هزینه های سنگین درمانی جلوگیری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اجرای موفق طرح پزشک خانواده توسط سازمان بیمه سلامت، گفت: بیمه سلامت تنها بیمه درمان نیست، بلکه می توان از آن به عنوان بیمه بهداشت نام برد.

امام جمعه بوشهر افزود: فعالیت بیمه سلامت یک کار استراتژیک و راهبردی مرتبط با سلامت مردم است و توصیه می شود در عرصه سالم سازی جامعه تلاش های موثر و بیشتری نمائید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha