شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بسیج دانش آموزی

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر از اجرای بیش از ۳ هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در سطح مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی در جمع خبرنگاران گفت: بسیج دانش آموزی تجلی حضور آگاهانه و پرشور بزرگ مردان کوچکی است که در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی، آن هنگام که ظهور خورشید انقلاب اسلامی و اراده خداوند متعال و همت جوان مردان و شیرزنان ایران اسلامی به رهبری پیر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از پشت ابرهای در هم تنیده زر و زور و تزویر سر برون آورد چشمان حیرت زده و مشتاق مستضعفان جهان را متوجه خود ساخت.

حسین معینی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور افزود: امروز با توجه به حوادث اخیر کشور و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای که دشمن در جهت ناامید ساختن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم طراحی کرده است، سازمان بسیج دانش آموزی با هوشیاری و ابتکار عمل و خلاقیت مبتنی بر شناخت و نیاز دانش آموزان با طراحی برنامه های جذاب فرهنگی این توطئه دشمن را خنثی می نماید.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر در ادامه گفت: شعار هفته بسیج دانش آموزی «ایران قوی» است که در همین راستا از تاریخ ۶ آبان تا ۱۳ آبان سه هزار برنامه در سطح استان توسط واحد های بسیج دانش آموزی مدارس برگزار می شود که یکی از این برنامه‌ها معارفه فرمانده واحد های بسیج دانش آموزی مدارس است.

وی هدف از برگزاری برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی را معرفی گسترده بسیج دانش آموزی به عموم دانش‌آموزان و تبیین نقش بسیج در عرصه های پیش روی انقلاب با اولویت امیدآفرینی و معرفی سبک زندگی درست نوجوان ایرانی توسط بسیج دانش آموزی دانست.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: دیدار فرمانده واحد های مقاومت مدارس با نمایندگی ولی فقیه در استان و شهرستان ها و شرکت در نماز جمعه و همچنین سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط دانش آموزان بسیجی از دیگر برنامه‌های این هفته میباشد.

معینی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج را عطرافشانی قبور مطهر شهدا، جهاد تبیین در مدارس، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با محوریت گروه های جهادی بسیج دانش آموزی، اجرای سرود میدانی و برگزاری مراسم صبحگاه دانش آموزی در مدارس اعلام کرد.

وی در پایان با اشاره به راهپیمایی روز ۱۳ آبان از عموم دانش آموزان و مردم استان جهت حضور باشکوه در مراسم ملی دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خوبه