پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) در اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان به هجوم دشمن به ذهن جوانان و فضای مجازی اشاره و گفت: دشمن از جنگ سخت به جنگ شناختی و ادراکی روی آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) در شیراز شامگاه گذشته در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.

این مراسم بنا به دعوت حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد و در آن علاوه بر مردم ولایتمدار اهواز، آیت الله موسوی جزایری و حجت الاسلام والمسلمین حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز، اظهار کرد: این جنایت را محکوم و خواستار برخورد قاطع با عوامل آن هستیم.

وی با اشاره به آیه قرآنی «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ إِذَا ذُکِرَ اللَّهُ وَجِلَتْ قُلُوبُهُمْ وَإِذَا تُلِیَتْ عَلَیْهِمْ آیَاتُهُ زَادَتْهُمْ إِیمَانًا وَعَلَیٰ رَبِّهِمْ یَتَوَکَّلُونَ»، افزود: اگر انسان ۵ اصل و پایه های اعتقادی خود را تقویت کند، در صحنه های مختلف دچار تزلزل نمی شود، این اصول "توحید، عدل، معاد، نبوت، امامت".

امام جمعه اهواز با بیان اینکه همکاری، هم صدایی با دشمن و ایستادن در برابر حافظان امنیت نمی تواند ناشی از جهل و نا آگاهی باشد، عنوان کرد: در اغشتاشات اخیر شاهد بودیم تعدادی آموزش دیده دست به جنایت هایی زدند و این نمی تواند ناشی از جهل آنها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خطاب به کسانی که افرادی که از طرفیت ها و بسترهای انقلاب به پُست و مقام رسیدند، ادامه داد: از سوی این افراد، مهم‌ترین اصلی که در اخلاق باید رعایت شود. مورد توجه قرار ‌نگرفت؛ "دروغ گفتن، تحریک کردن به هر وسیله".

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: برخی ها با کج فهمی به حادثه به اثبات نرسیده دامن زدند تا بر آتش این فتنه بنزین بریزند، چرا دشمن تمرکز خود را بر روی دانشگاه های ما قرار داده است؟ دلیل اصلی آن این است که از همین دانشگاه ها و دانشجوها ضربه خورده‌اند.

وی اظهار کرد: تعداد دانشجوهای دانشگاه شریف ۱۱ هزار دانشجو است که در اعترضات اخیر حدود ۲۰۰ نفر حضور داشتند اما دشمن و رسانه های آنها این اتفاقات را بزرگنمایی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به هجوم دشمن به ذهن جوانان و فضای مجازی اشاره و ادامه داد: دشمن از جنگ سخت به جنگ شناختی و ادراکی روی آورده است. ایران اسلامی به حول و قوه الهی جواب سختی به اینها خواهد داد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه از گردنه سخت نیز عبور خواهیم کرد و همچون گذشته پوزه آمریکا را به خاک می مالیم، گفت: امت اسلامی از این موج عبور خواهد کرد و یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌زنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha