جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
طباطبایی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه امنیت در هر ابعادی برای حیات و بقای یک حاکمیت و کشور مهم است، گفت: امروز هرچه برای تأمین امنیت کشور هزینه کنیم، سرمایه گذاری است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، صبح امروز در دیدار با معاون حقوقی و بازرس ویژه سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: آیه ۸۰ سوره انبیاء بسیار آیه‌ای متناسب و زیبا برای سازمان پدافند غیر عامل کشور انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: امروز قطعا حملات سایبری از مهمترین تهدیدات است که باید تدابیری جدی پیرامون آن داشت.

نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان با بیان اینکه امنیت در هر ابعادی برای حیات و بقای یک حاکمیت و کشور مهم است، گفت: امروز هرچه برای تامین امنیت کشور هزینه کنیم، سرمایه گذاری است.

وی ابراز کرد: امروز باید پدافند غیرعامل را در ساخت و سازها وساختمان های کشور حتی پاساژهای خرید رعایت کرد، متاسفانه اغلب پاساژ و مراکز خرید، تنها یک درب ورودی داشته و چنانچه اتفاق و خطری چون آتش سوزی رخ دهد، هیچ راه خروج دیگری برای مردم حبس شده درآتش نیست.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: امروز ما باید از ظرفیت ها و منابع ارزشمند داخل ایران به بهترین نحو بهره ببریم، مدیریت صحیح منابع و ظرفیت های گردشگری ایران می تواند باعث رونق اقتصادی کشور شود، البته در این امر باید رعایت و توجه به اصول پدافند غیرعامل مدنظر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha