چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه آبدان

امام جمعه آبدان گفت: امسال مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امروز در نشست شورای اداری بخش آبدان ضمن تسلیت حادثه حرم مطهرحضرت شاهچراغ (ع) با بیان اینکه افرادی که آمدند در میدان فریب خورده اند گفت: عده‌ای از جوانان و نوجوانان از روی ناآگاهی وارد این فضا شدند و برخی خود فروخته هم آن را مدیریت می‌کنند.

امام جمعه آبدان ادامه داد: ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این قدر محکم است که با این مسائل تکان نخواهد خورد و سیر خود را با جدیت و استحکام بیشتر ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام کارگر تصریح کرد: دانشجو نماهایی که پشت علم و دانش پنهان شدند از آن طرف به دنبال برنامه های دیگری در دانشگاه هستند، اما دانشجویان بسیجی که معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند محکم با عنوان جبهه کاملاً مردمی در دانشگاه دارند مقاومت می‌کند و حتی در خیابان ها مشاهده می‌کنیم خود مردم هستند که مبارزه می‌کنند.

امام جمعه آبدان با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد مردم را ناامید کند افزود: امسال مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

حجت الاسلام کارگر افزود: یکی از کارهای اساسی که در انقلاب اسلامی به وجود آمده مسئله تکریم اقشار مختلف است که روز دانش آموز و شهادت شهید محمدحسین فهمیده به عنوان سند دفاع از انقلاب اسلامی است.

۱۳ آبان باید باشکوه خاصی برگزار شود

مصطفی فخرایی نیز د این جلسه گفت: امسال راهپیمایی روز ۱۳ آبان باشکوه خاصی برگزار شود و قطعاً هر گام ما موجب خشم دشمن خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دیر گفت: همه ما وظیفه داریم در صحنه حضور پیدا کنیم و هرگامی که دشمن را خشمگین می کند یک حسنه است.

فخرایی تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال متفاوت است و امسال همه مردم باید حضوری چشمگیر داشته باشند.

روز ۱۳ آبان و روز بسیج دانش آموزی روز مهمی است

بخشدار آبدان هم گفت: روز ۱۳ آبان و روز بسیج دانش آموزی روز مهمی است و ما باید الگو بگیریم از نوجوانانی که در راه اعتلای وطن ایران اسلامی از جان مایه گذاشتند.

ابراهیم درویشی تصریح کرد: ۱۳ آبان یک روز مهم است و باید از این روز استفاده کنیم در جهت تبلیغ و ترویج آیین اسلامی و آیین مذهبی و آن روحیه استکبار ستیزی که همواره در ملت بزرگ ایران اسلامی وجود دارد و وجود خواهد داشت و ما باید از این روحیه در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده ببریم.

بخشدار آبدان با اشاره به اتفاقات کشور و تبلیغات دشمن در فضای مجازی گفت: باید برای نسل جوان و نوجوان بیشتر برنامه ریزی کنیم.
وی از همه مدیران مدارس بخش آبدان درخواست کرد در مدارس مسئله جهاد تبیین و روشنگری را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha