دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست خبری در یزد

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای برنامه های ستادهای بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در سراسر استان یزد و برگزاری راهپیمایی سراسری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد به مناسبت اعلام برنامه های ۱۳ آبان با اشاره به مناسبت های آن و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ستاد بزرگداشت این مناسبت با دو موضوع، نشست های هماهنگی و طرح ها و پیشنهادات با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی و فرمانداران استان به صورت ویدئو کنفرانسی تشکیل شد.

وی، تصریح کرد: در کمیته دانشگاهیان با محوریت دانشگاه یزد نشست هماهنگی با حضور تشکل های دانشجویی، معاونان فرهنگی و مسئولان دانشگاه با هدف ارائه پیشنهادات و برنامه ها تشکیل شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، ادامه داد: کمیته دانش آموزی ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان نیز نشست های متعددی برای اجرای برنامه های متنوع در مدارس از جمله با همکاری بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی تشکیل داده است.

حجت الاسلام والمسلمین متوسل، از برگزاری نشست های تبیینی کمیته طلاب و روحانیون ستاد یوم الله ۱۳ آبان با حضور طلاب و روحانیون خبر داد و گفت: این نشست ها با موضوع تبیین وقایع ۱۳ آبان و نیز تبیین وقایع اخیر تداوم دارد.

وی، اظهارداشت: راهپیمایی سراسری یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در یزد نیز در سراسر استان برگزار می شود و در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح قبل از برگزاری نماز جمعه با تجمع در میدان امیر چقماق یزد و با حضور اقشار مختلف مردم و دانش آموزان و دانشجویان همراه با سخنرانی، برنامه های مختلف و قرائت قطعنامه پایانی برگزار می شود.

وی، یادآور شد: پس از اغتشاشات تا کنون سه راهپیمایی در محکومیت اقدام اغتشاشگران در استان یزد برگزار شد که جمعه گذشته راهپیمایان جنایت تروریستی داعش در حرم شاه چراغ را محکوم کردند.

در ادامه این نشست هریک از خبرنگاران حاضر در نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص اقدام رسانه های داخلی و خارجی در مورد اتفاقات اخیر پرداختند و طرح خبرنگار حوزه نیوز درباره جهاد تبیین خبرنگاران به تصویب اعضای نشست رسید و مقرر شد نشست اجرایی و برنامه ریزی آن بزودی تشکیل شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha