یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1051351
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
1

حوزه/ خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان، از سوی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام قاسم نوروزپور، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان، با اهدای لوح از خانم فاطمه رحیم زاده، خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان به واسطه انعکاس و پوشش اخبار عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان تجلیل کرد.

متن تقدیرنامه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان به این شرح است:

سرکار خانم فاطمه رحیم زاده

خبرنگار محترم خبرگزاری حوزه در استان سمنان

سلام علیکم

خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نعمات عظیم خداوندی و خدمتگزاری به مردم، توفیقی والاست. خبرنگارانی که با قلم و بیان صریح و صادقانه در مسیر آگاهی بخشی و حقیقت نگاری جامعه، گام بر می‌دارند و در این راه پرمشقت، پرتکاپو و مملو از هیاهو، با استواری بر عزم و اراده راسخ خویش ایستاده اند و با هدف حذف ضعف‌ها و تقویت فرصت‌های جامعه، به سمت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی حرکت می‌کنند، شایسته تقدیر می‌باشند.

به پاس همکاری‌ها، تعاملات و تلاش‌های توأم با اخلاص و تدبیر و فعالیت‌های ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم در آن مرکز با مجموعه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان که بی تردید موجب ارتقاء سطح آگاهی بخشی در جامعه و به ویژه استان بوده است، از جنابعالی کمال تقدیر و تشکر را دارم.

توفیقات روز افزون جنابعالی و مجموعه همکاران محترم شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه ایزدمنان مسئلت داشته و امید است در جهت تبیین دستاوردهای نظام و ترویج و اشاعه فرهنگ مطالبه گری در بخش‌های مختلف رسانه که از اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی بوده است، همواره موفق و مؤید باشید.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان

روحانی قاسم نوروزپور

خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان تجلیل شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha