یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قالیباف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال روحانی جلیل القدر و پرهیزکار حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباسعلی اختری یار و همراه صدیق حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال روحانی جلیل القدر و پرهیزگار حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباسعلی اختری یار و همراه صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال روحانی جلیل القدر و پرهیزگار آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی اختری یار و همراه صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری موجب تأسف و تألم شد.

آیت‌الله عباسعلی اختری در طول عمر خویش به‌عنوان عالم مجاهد در ترویج علوم اسلامی و شعائر دینی و در سنگرهای متعدد چه در دوران مبارزات نهضت اسلامی و چه پس از پیروزی انقلاب به انجام خدمات مخلصانه اهتمام داشتند که نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان و امامت ‌جمعه ‌با حکم حضرت امام‌خمینی(ره)، تبلیغ در دوران دفاع مقدس، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بخشی از کارنامه درخشان ایشان در ارادتمندی به انقلاب و نظام اسلامی می‌باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، روحانیت معزز و حوزه‌های محترم علمیه، مردم شریف سمنان و بیت مکرم به‌ویژه اخوی بزرگوار آیت‌الله محمدحسن اختری، برای این عالم مهذب رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف

رئیس‌ مجلس‌ شورای اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha