دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری

حوزه/ ولایتی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین اختری شخصیتی تاثیرگذار، مبارز و منادی وحدت اسلامی بود و خدمات ماندگار و ارزشمندی را از خویش بر جای گذارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، علی‌اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «عباسعلی اختری» را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

رحلت تأسف بار عالم ربانی و ارجمند، حضرت حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری که همواره عمر با برکت خویش را در راه اعتلای ارزش‌های بلند و متعالی اسلام مصروف داشت، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

ایشان شخصیتی تأثیرگذار، مبارز و منادی وحدت اسلامی بود و خدمات ماندگار و ارزشمندی را از خویش بر جای گذارد.

این یار امام (ره) و رهبری، فعالیت‌های وسیعی در عرصه‌های مختلف همچون نمایندگی مجلس شورای اسلامی، نماینده امام خمینی (ره) و امام جمعه سمنان، عضویت در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و ... را بر عهده داشت و همواره از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کرد.

این ضایعه تأسف انگیز را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و روحانیت معزز، ملت بزرگ ایران، بیت معظم و به ویژه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدحسن اختری، تسلیت عرض نموده، علو درجات و غفران و رحمت الهی از درگاه خداوند متعال و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha