دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تشکل

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: شعار «زن، زندگی، آزادی» باطنش یعنی حاکمیت داعش و تعدی به کرامت و شرافت بانوان، مگر یادمان رفته داعش با زنان چه کرد و امروز این شعارها یعنی به تاراج بردن کرامت زنان و دختران.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان تشکل های دانش آموزی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه دانش آموزان پیشتازان مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی هستند، گفت: همه باید برای یک آینده روشن تلاش کنیم و صحبت های دانش آموزان نشان از عمق دانایی و معرفت آنها دارد و نشان می دهد هم راه را می شناسیم و هم مقصد را می دانیم.

وی با بیان اینکه در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار هستیم و نوجوانان شتابان به سمت خیر و خوبی حرکت می کنند، افزود: کسی مانند شهید فهمیده و دانشجویان پیرو خط امام (ره) با تسخیر لانه جاسوسی از کیان و اهداف والای اسلام و انقلاب دفاع کردند.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: نظام سلطه امامی که پرچم بیداری را بلند کرد در آبان۱۳۴۳ تبعید کرد، همچنین در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که همه اقشار برای مبارزه با رژیم پهلوی به میدان آمدند، دانش آموزان ها به خیابان ها آمدند و درسها را تعطیل و به دانشگاه آمدند و در آنجا با نیروهای رژیم پهلوی روبرو شدند که در این روز چندین نفر به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: آبان ماه مصادف با سالروز شهادت شهید فهمیده است که برای دفاع از کشور جان خود را تقدیم کرد و چند روز پیش حادثه شیراز که وقتی ریشه یابی می شود دست آمریکا را پشت همه این حوادث می بینیم که از سال ۴۳ تا ۵۷ تا جنگ تحمیلی و تا جایی که بعد از پیروزی انقلاب، آمریکا دست به جنایت هایی زده است.

وی بیان کرد: حوادث اخیر در سال ۵۸ و ۵۹ رخ داد و دستگاه های امنیتی وقتی تحقیق کردند متوجه شدند منشاء آنها لانه جاسوسی آمریکاست که وقتی تسخیر شد ۸۰ جلد کتاب به دست آمد که تلاش کرده بودند و به دنبال این بودند که دوباره به وضعیت قبل برگردد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطر نشان کرد: دشمنان یک روز با تحریم و یک روز هم با اغتشاش وارد کار می شوند، ولی می دانیم دانش آموزان آگاه و بیدار هستند. هر وقت در کشور اغتشاش رخ داد به دنبال آن ترور و بمب گذاری ها شروع شد، کشور ما از امنیت پایداری برخوردار بوده و هست حتی در کشورهای دیگر امنیت ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: فتنه ۸۸ ایجاد شد و شهید علی محمدی در ۲۳ دی ماه ۸۸ ترور شد، هشتم آذر ۸۹ شهید شهریاری را ترور کردند، شهید احمدی روشن در ۲۱ دی ماه ۹۰ ترور شد و شهید رضایی نژاد را سال ۹۰ ترور کردند، شهید فخری زاده هفتم آذر ۹۹ ترور ش؛ دشمنان به دنبال هر فتنه ای دست به ترور زدند و خیلی از این اتفاقات به وسیله سربازان امام زمان(عج) خنثی می شود.

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: داعش را چه کسی ایجاد کرد؟ اینها در سوریه و عراق چه جنایت هایی انجام داد. شعار «زن، زندگی، آزادی» باطنش یعنی حاکمیت داعش و تعدی به کرامت و شرافت بانوان، مگر یادمان رفته داعش با زنان کرد و امروز این شعارها یعنی به تاراج بردن کرامت زنان و دختران و با نام آزادی، زن را به بردگی بردن است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: برخی افراد اطلاعات لازم را ندارند که آمریکایی ها چه جنایاتی در هر جایی وارد شد انجام دادند ابتدا برای جنایت به سراغ زنان رفتند و همین ماهواره ای که صحبتشان زنان است، زمانی که داعش کرامت زنان را به تاراج برد سکوت می کردند.

وی تصریح کرد: اگر امروز مدرسه ای فعالیت دارد در سایه خون شهدا و مدافعان حرمی است که هزاران کیلومتر از کشور دور شدند و با کسانی که زیر سلطه نظام سلطه بودند مبارزه کردند. باید افتخار کنیم امروز ایران جایگاه آزادگان جهان است و چشم این نظام به دانش آموزان است و آینده روشنی در اختیار دانش آموزانی است که هم تحصیل می کنند و هم در جهت اهداف انقلاب حرکت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha