پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
ذوالفقاری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ذوالفقاری گفت: دشمنان خواب مسلط شدن دوباره بر ایران را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین ذوالفقاری، در کرسی ماهانه تلاوت قرآن کریم به یاد طلبه شهید و مدافع امنیت، آرمان علی وردی، با اشاره به آیه دوم سوره ملک گفت: خداوند در قرآن فرموده است که «الَّذِی خَلَقَ الْمَوْتَ وَالْحَیَاةَ لِیَبْلُوَکُمْ أَیُّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا ...» یعنی فلسفه خلقت شما این است که در این مسابقه بهترین عمل را انجام بدهید. حال من فرصتی دارم تا احسن عمل را انجام بدهم. این عمل خوب چیست؟ فرض کنید من و شما سرمایه ای داریم و می خواهیم تجارت کنیم. سر خود که نمی رویم چیزی بخریم! با یک تاجر مشورت می کنیم. عینا ما این سرمایه گذار هستیم و خداوند آن تاجر. خداوند به ما مشورت می دهد.

استاد پیشکسوت حوزه با اشاره به آیه دوم سوره صف گفت: خداوند فرموده است که «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَیٰ تِجَارَةٍ تُنْجِیکُمْ مِنْ عَذَابٍ أَلِیمٍ» یعنی خداوند می خواهد به شما بهترین مشورت عالم را بدهد. بهترین تجارت عالم را یادتان بدهد. این تجارتی که خدا میگوید بهترین مشورت عالم است چیست؟ جهاد در راه خداست!

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر و شاهدت طلبه آرمان علی وردی گفت: اگر شما با مال و جان خود جهاد کنید خداوند شما را عزیز می کند. خون شهدایی مثل شهید علی وردی کاری می کند که دیگر دنیا غلط می کند چپ به ایران اسلامی نگاه کند. ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست -عرض خود می بری و زحمت ما می داری!

حجت الاسلام و المسلمین ذوالفقاری گفت: این دشمنان و منافقان و ایادی استکبار جهانی، از جوان های ما می کشند اما خواب مسلط شدن دوباره بر ایران را به گور خواهند برد.

وی گفت: قبلا که آمریکایی ها در این مملکت جولان می دادند یکی از کارگرانی که برای آن ها کار می کرد برایم تعریف کرد. گفت ما می دیدیم که این آمریکایی ها شب ها با زنان ایرانی خوشگذرانی می کنند. شکایت به مسئولشان که کردیم به ما تشر زد که شما برای کار اینجایید نه این حرف ها.

استاد پیشکسوت حوزه افزود: الآن در اثر خون این شهداست که آمریکا جرأت نگاه بد به ما را به خود نمی دهد. قدر این انقلاب و این خون شهدا را بدانید. قدر این آسایش و امنیت را بدانید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha