شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
البرز

استاندار البرز و مدیر حوزه علمیه استان با حضور در بیمارستان، در جریان روند درمان روحانی مجروح کرجی اغتشاشات اخیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز و حجت الاسلام و المسلمین صادق خوئینی با حضور در بیمارستان محل بستری طلبه مجروح اغتشاشات اخیر کرج حجت الاسلام یاسر اسماعیلی ضمن عیادت، در جریان روند درمانی او قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

مدیر حوزه علمیه استان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: عناصر بدخواه و تفرقه‌افکن همواره ارزشمندترین و عزیزترین اقشار را برای رسیدن به مقاصد شومشان هدف قرار می‌دهند. جریاناتی همچون حمله تروریستی تکفیری‌ها به مرقد شریف احمد بن موسی (شاهچراغ ) و جنایت اخیری که در کرج رخ داد بیانگر آن است که دشمنان، طلاب و روحانیون را به‌ دلیل رسالت ارزشمند دینی‌شان و لباس گرانقدرشان هدف قرار می‌دهند.

ببینید:

تصاویر عیادت استاندار البرز و مدیر حوزه علمیه از روحانی مجروح اغتشاشات

حجت الاسلام والمسلمین خوئینی ضمن آرزوی بهبودی برای این روحانی جهادی و مردمی از تلاش رئیس، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان تقدیر و برای آنان آرزوی سلامت کرد.

فیلم وضعیت حجت الاسلام یاسر اسماعیلی پس از عمل جراحی

اغتشاشگران و وحوش داعشی روز پنجشنبه در کرج به خودروی طلبه مظلوم و بی دفاع حجت الاسلام یاسر اسماعیلی حمله کرده و علاوه بر تخریب خودرو، او را وحشیانه به قصد مرگ مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و همه بدن او غرق در خون شد.

اسماعیلی از روحانیون جهادی و مسئول کانون فرهنگی هنری یکی از مساجد شهرستان نظرآباد استان البرز است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha