شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سردار مثنوی

حوزه/جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای دانش آموز عشایر استان، گفت: دشمن اشتباه کرده و به تاریخ انقلاب توجه نکرده و ملت با بصیرت ایران را هنوز نشناخته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در در اولین یادواره شهدای دانش آموز عشایر استان که با حضور سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان و مسئولین استانی، خانواده‌های شهدا و جمعی از دانش آموزان عشایر شده در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد اظهار کرد: شهید قلب تاریخ است و شهدا ستارگان درخشانی هستند که هرگز افول نمی کنند و یاد و نامشان در تارک تاریخ می درخشد.

وی افزود: شهید آن شخصیت والا مقام و با عظمت و ارزشمندی است که اولین نگهدارنده یاد و نامش، خود خداوند متعال است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: شهدا برای یاری ولایت رفتند همان ولایتی که رکن و ستون دین است و سفارش اول و آخر شهدای ما بود. اگر ولایت نباشد خیمه پایین می افتد و ولی خدا تنها می ماند، دین مهجور خواهد شد و این هدف نهایی دشمنان دین است.

وی یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار شهید و معلم را گرامی داشت و گفت: عشایر بسیار از ۱۰ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد امروز دشمن درصدد است جای شهید و جلاد عوض شود و باید این یادواره ها پرنگ تر برگزار شود تا دانش آموزان با رشادت‌های جوانان و نوجوانان شهید ما که عاشقانه در دفاع از وطن جانشان را فدا کردند آشنا شوند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان استانی در این جشنواره بر توجه معلمان به دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی و ادامه دهندگان راه شهدا و شهید فهمیده ها تاکید کرد.

سردار مثنوی: دشمن هنوز ملت با بصیرت ایران را نشناخته است

سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به این روزها ی تلخ و شیرینی که در انقلاب گذشته و در حال گذر است، گفت: صحنه هایی که در هفته های قبل رخ داد قلب ما را شکست و البته در کنارش حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان شیرینی حضور حماسی مردم را در صحنه های مختلف انقلاب که همیشه با بصیرت وارد میدان می شوند را چند برابر کرد.

وی با بیان اینکه دهه هشتادی ها و نودی ها رویش های انقلاب هستند، افزود: دشمنان نظام اسلامی در محاسبات خود چیزی را ندیده که امروز این طوری به صحنه آمده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن اشتباه کرده و به تاریخ انقلاب توجه نکرده و هنوز ملت با بصیرت ایران را نشناخته است، گفت: دشمنان ایران سال های حماسه سازی این ملت بزرگ را ندیده؟ ۳۶ هزار شهید دانش آموز را ندید؟ آیا دشمن امروز این باور را ندارد که بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی همین نسل دانش آموز هستند؟.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حضور دانش آموزان و فرهنگی درباره بیماری ۱۳ آبان در جای‌جای استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطر نشان کرد: دشمن وفاداری دانش آموزان و جوانان و نوجوانان به انقلاب اسلامی را درک نکرد و عظمت راهپیمایی ۱۳ آبان ماه را ندید، اما اعتراضات چند نفره را به نمایش گذاشت.

سردار مثنوی عنوان کرد: روزی هم که قبل از پیروزی انقلاب به امام اعتراض می کردند، امام به آنها وعده کسانی را داد که در گهواره بودند.

جانشین فرمانده سپاه فتح در ادامه با تأکید بر اینکه روزی که صدام احمق این محاسبه را نکرده بود که صحنه جنگ را دانش آموزان مدیریت خواهند کرد، ابراز داشت: دشمن دچار اشتباه محاسباتی شده و می پندارد با جو تبلیغاتی و رسانه های کذایی می تواند بین انقلاب و نسل جوان و دانش آموزان فاصله بیندازد.

سردار مثنوی با اشاره به اینکه دشمن امروز می خواهد دهه هشتادی ها و نودی ها عاشق شهادت و انقلاب نباشند اما در اشتباه محاسبانی هستند، گفت: برخی مثل دشمنی که ذاتش دشمنی است می آیند کف خیابان و به نیروهای انتظامی و امنیتی حمله می کنند، این افراد می‌خواهند جواب شهدا را چگونه بدهند؟

وی با تأکید بر اینکه برخی از این افراد آسیب دیده ناهنجاری های اجتماعی مانند فرزند طلاق هستند، افزود: وجود مقدس شهدا باعث می شود تا ما نسبت به انقلاب احساس مسئولیت کنیم، چرا که دشمن هر چه را در توان دارد، بسیج کرده تا اصل نظام انقلاب اسلامی را نشانه بگیرد.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای دانش آموز عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر به عمل آمد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha