پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
دیدار مدیر جدید حوزه خراسان با رئیس مرکز خدمات

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته چهار امر تبلیغ، تدریس، تحقیق و تحصیل در ارائه خدمات به طلاب مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین خیاط به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های مرکز خدمات در طول سالیان گذشته پرداخت و درباره اقدامات یک سال و نیم اخیر نیز مطالبی بیان کرد.
وی از مشکل مسکن طلاب گفت و ابراز امیدواری کرد که در این زمینه برنامه ریزی های مرکز خدمات با کمک نهضت ملی مسکن، اقدامی موثر در جهت بهبود وضعیت خانه دار شدن طلاب باشد.
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه به طرح هدفمندی واریز شهریه برای بهبود وضع معیشت طلاب اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته چهار امر تبلیغ، تدریس، تحقیق و تحصیل در ارائه خدمات به طلاب مورد توجه قرار گرفته است و شهریه هدفمند بر اساس امتیاز طلاب در این چهار زمینه پرداخت می شود.
وی امتیازدهی دیگر استان ها نسبت به دو شهر قم و مشهد در طرح هدفمندی را یادآور شد و از استقبال طلاب برای حضور در سایر شهرستان ها و خدمت در آنجا خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی ابراز امیدواری کرد که با حضور مدیر جدید حوزه علمیه خراسان تحول اساسی در عرصه های مختلف در این حوزه که موجب رضایتمندی حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد، صورت گیرد.

انتهای پیام/۳‍۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha