پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تبریز

حوزه/ معاون عقیدتی‌سیاسی پدافند هوایی ارتش گفت: سلبریتی‌ها با پروپاگاندای رسانه‌ای غرب همراه شدند و در هدایت و گسترش ناآرامی‌ها نقش غیرقابل کتمانی داشتند که لازم است برخورد قانونی و جدی با این افراد صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام حسن پرورش معاون عقیدتی‌سیاسی پدافند هوایی ارتش امروز در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال‌ غرب با بیان اینکه ماهیت فتنه و اغتشاشات اخیر کشور فرهنگی و اجتماعی است، اظهار داشت: حوادث و آشوب‌های چند هفته گذشته یک توطئه و نقشه برنامه‌ریزی‌شده از قبل برای فروپاشی و تجزیه جمهوری اسلامی ایران است که توسط سرویس‌های بیگانه و جریان‌های ضدانقلاب خارج‌نشین طراحی شده بود.

وی به جنگ شناختی و ادراکی دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: برخی سلبریتی‌ها با پروپاگاندای رسانه‌ای غرب همراه شدند و در هدایت و گسترش ناآرامی‌ها نقش غیرقابل کتمانی داشتند که لازم است برخورد قانونی و جدی با این افراد صورت گیرد.

حجت‌الاسلام پرورش افزود: جمهوری اسلامی ایران به چنان صلابت و اقتداری رسیده است که اینگونه فتنه‌ها و آشوب‌ها هیچ خلل و آسیبی در نظام اسلامی وارد نخواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha