شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1053736
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
دیدار امام‌جمعه کرج با خانواده شهید مدافع امنیت «سید روح‌الله عجمیان»

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمن امروز به دنبال ایجاد جنگ روانی است و چون حرفی برای گفتن ندارد، سعی می‌کند با ایجاد آشوب و بلوا و جنگ رسانه‌ای به اهداف خود برسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز در مراسم بزرگداشت بسیجی شهید روح الله عجمیان در مسجد صاحب الزمان(عج) کوهدشت، با بیان اینکه جوانان غیور ایران اسلامی تا پای جان حافظ آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند، اظهار داشت: با بصیرت مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری شکست خواهد خورد و روز به روز بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال ایجاد جنگ روانی است و چون حرفی برای گفتن ندارد، سعی می‌کند با ایجاد آشوب و بلوا و جنگ رسانه‌ای به اهداف خود برسد، گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با حضور هوشمندانه خود در صحنه‌های صیانت از اهداف اسلام و انقلاب، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه بیشتر افرادی که در اغتشاشات اخیر باعث ایجاد مزاحمت و ناامنی برای مردم شده بودند، افرادی مسئله دار بودند که شناسنامه آنان معلوم و مشخص است، خاطرنشان کرد: البته در این بین گروهی هم بودند که دچار احساسات و هیجانات کاذب شده بودند.

سردار کشکولی با بیان اینکه مردم لرستان، مردمی ولایی و انقلابی هستند، افزود: شهادت شهید بسیجی سید روح الله عجمیان از خطه لرستان و شهرستان کوهدشت برگ زرین دیگری در افتخارات مردم این استان در دفاع از اسلام و انقلاب است.

شهید سید روح الله عجمیان بسیجی لرستانی ساکن استان البرز، در اغتشاشات هفته گذشته در کرج به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha