یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ملکی علوم پزشکی بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نیروی انسانی باید بر اساس و اصول ارزش های اسلامی تربیت شود و این امر بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حسن ملکی زاده امروز در نشست هم‌اندیشی رؤسای دانشگاه‌های استان در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: تربیت و ارتقا سطح توانمندی‌های فرهنگی دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی باید به‌صورت ویژه‌تر از گذشته در دستور کار تمامی دانشگاه‌ها قرار بگیرد و در این راستا برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد باید به‌صورت ساختارمندانه تر کار شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر ضرورت سیاست‌گذاری کلان برای تقویت حوزه فرهنگ در دانشگاه‌ها تأکید کرد و افزود: اساس کار فرهنگی در دانشگاه‌ها باید مطابق با هویت اخلاقی، انقلابی و ملی صورت بگیرد.

ملکی زاده بر تربیت نیروی انسانی در دانشگاه‌ها مطابق با آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: تولید علم و انجام تحقیقات جز مأموریت‌های دانشگاه بوده اما اصلی‌ترین رسالت و مأموریت دانشگاه تربیت نیروی انسانی برای آرمان‌های جامعه بر مبنای اعتقادات و حرکت در مسیر اهداف نظام اسلامی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: باید بدانیم که رونق حوزه آموزشی با تقویت حوزه فرهنگی ایجاد می‌شود و تقویت این حوزه بر تمامی مسائل و فعالیت دانشگاه اثرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: تربیت نیروی انسانی بر مبنای اصول و ارزش‌های اسلامی ضروری است و باید با کار فرهنگی ساختارمند در دانشگاه‌ها این مهم تحقق یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha