شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه تالش

حوزه/ حجت الاسلام نورزاد گفت: برای تک تک کارهایمان برنامه داشته باشیم و با برنامه‌ریزی عمل کنیم و از فرصت‌ها بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام مجتبی نورزاد امام جمعه تالش امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) این شهرستان گفت: همانطور که در سوره جمعه آیه هشتم آمده است: «قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِی تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِیکُمْ ۖ ثُمَّ تُرَدُّونَ إِلَیٰ عَالِمِ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ فَیُنَبِّئُکُمْ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ»؛ با خداوند ملاقات خواهیم کرد و کسی نمی‌تواند از مرگ فرار کند و این امر اتفاق خواهد افتاد و در حرکتی قرار داریم که لاجرم از این سیر هستیم.

وی ادامه داد: همه ما انسان‌ها داریم عوالم را پشت سر می‌گذاریم و در آخر عالم قیامت است و ما نباید برای آن روز دست خالی باشیم.

امام جمعه تالش افزود: یکی از مشکلات این است که خیلی از چیزها را می‌دانیم ولی به آنها عمل نمی‌کنیم، مثلا می‌دانیم که غیبت کردن حرام است ولی انجام می‌دهیم؛ همین طور باید برای تک تک کارهایمان برنامه داشته باشیم و با برنامه‌ریزی عمل کنیم و از فرصت‌ها بهره ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha