چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان با اساتید، خطبا و طلاب حوزه علمیه الغدیر اهواز

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری در دیدار با اساتید و طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز تصریح کرد: طلبه در کنار درس خواندن باید مهذب و با تقوا باشد، چرا که علم بدون تقوا تاریکی است و فایده ای ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دیدار آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با اساتید، خطبا و طلاب مدرسه علمیه الغدیر صبح امروز در مسجد ابوطالب این مدرسه برگزار شد.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، موسس مدرسه علمیه الغدیر با ارائه گزارش از فعالیتهای مدرسه از موفقیت‌های طلاب، اساتید، خطبا و کادر مدرسه تقدیر و تشکر کرد.

وی با تأکید بر جایگاه ویژه خطبا بین مردم، بیان کرد: طلاب و روحانیون حلقه وصل بین عامه مردم و علما هستند و جایگاه ویژه ای دارند، لذا برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی برای این عزیزان بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: یک طلبه باید عالم باشد به این معنا که درس خود را خوب بخواند و پاسخگوی سئوالات و نیازهای جامعه باشد.

وی، افزود: طلبه در کنار درس خواندن باید مهذب و با تقوا باشد، چرا که علم بدون تقوا تاریکی است و فایده ای ندارد.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در پایان از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حیدری، مدیریت، طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه الغدیر، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha