شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
image-20221116221050-4.png

حوزه/ سومین گردهمایی مدیران و کتابداران جامعةالمصطفی، هفته کتاب و کتاب‌خوانی و روز کتابدار در سالن شهید عارف‌الحسینی مجتمع جامع امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی معاون پژوهش جامعةالمصطفی در سومین گردهمایی مدیران و کتابداران جامعةالمصطفی، هفته کتاب و کتاب‌خوانی و روز کتابدار که در سالن شهید عارف‌الحسینی مجتمع جامع امام خمینی (ره) برگزار شد، این روز را به همه فعالان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی تبریک گفت.

قلی‌زاده، مدیرکل سامان‌دهی و پشتیبانی پژوهشی جامعةالمصطفی نیز در ادامه این نشست از کتابداران و مدیران کتابخانه‌های المصطفی قدردانی و تشکر نمود و تبادل نظر و هم‌افزایی در مورد فعالیت کتابداری را از مهم‌ترین اهداف این نشست برشمرد و تأکید کرد: پیشنهادها و انتقادات کتابداران عزیز جهت مشارکت در هرچه بهترشدن جایگاه کتابخانه‌ها باید شنیده شود.

وی تخصصی‌شدن موضوع جذب نیروی انسانی در کتابخانه‌های المصطفی را مطالبه‌ای جدی دانست و اظهار داشت: باتوجه‌به در پیش رو بودن هفته پژوهش، از تمامی مدیران کتابخانه‌ها و کتابداران محترم جهت مشارکت و حضور فعال در برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های هفته پژوهش دعوت به عمل‌آوریم.

عابدی مدیر اداره کتابخانه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی جامعةالمصطفی در بخش دیگری از این نشست، به فراهم‌سازی مقدمات برگزاری کارگاه فهرست‌نویسی در جامعةالمصطفی اشاره کرد و گفت: آیین‌نامه کتابخانه‌های جامعةالمصطفی تدوین و برای تصویب نهایی ارسال شده است.

در ادامه نشست، مدیران کتابخانه‌ها و کتابداران محترم نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

سومین گردهمایی مدیران و کتابداران جامعةالمصطفی برگزار شد

سومین گردهمایی مدیران و کتابداران جامعةالمصطفی برگزار شد

سومین گردهمایی مدیران و کتابداران جامعةالمصطفی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha