شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجت الاسلام خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: حضور علمای مشهد مایهٔ پشتوانه و در واقع تقویت کننده روحیه حوزه علمیه و اساتید و طلاب است و می بایست از وجود ایشان برای پیشرفت ها و رشد و تعالی این نهاد مقدس بهره برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین خیاط در دیدار با آیت الله سید حسن مرتضوی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل مختلف علمی در کنار امور تهذیبی و فرهنگ و تبلیغ در این حوزه، برنامه های خود را تشریح کرد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه وضع موجود حوزه علمیه به سرعت به سوی وضعیت مطلوب تر و مدنظر علما و اساتید پیش برود، خاطرنشان کرد: در این راستا می بایست از نقطه نظرات ایشان بهره برد تا در خدمت به سربازان امام زمان(عج) با مسئولیتی که عهده دار شده ایم، به طور شایسته تری اقدام کنیم.

‌مدیر حوزه علمیه خراسان همچنین بر لزوم توجه به وضع معیشت طلاب علوم دینی تاکید و در پاسخ به انتظار آیت الله مرتضوی بیان کرد که برای حل مشکلات طلاب به طورحتم به دنبال راهی خواهیم بود تا دست کم ضروریات زندگی آنان حل شود.

حجت الاسلام و المسلمین خیاط تاکید کرد که حضور علمای مشهد به ویژه آیت الله مرتضوی در این حوزه مایه پشتوانه و در واقع تقویت کننده روحیه حوزه علمیه و اساتید و طلاب است و می بایست از وجود ایشان برای پیشرفت ها و رشد و تعالی این نهاد مقدس بهره برد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha