سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بسیج نیرویی بی‌ادعاست، در حوادثی که در سال های اخیر در کشور روی داده است، همواره بسیج و بسیجی طلایه دار بوده است و این امر نشأت گرفته از روحیه انقلابی و جهادی این نیرو دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: بسیج در عمل و در تمامی عرصه ها اخلاص خود را نشان داده است، بنابراین بسیج یک نیروی عظیم مردمی و انقلابی است که نقش بزرگی در اقتدار امروز ایران اسلامی برعهده دارد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بسیج در روزهای نخستین تشکیل به دستور امام راحل در جبهه های نظامی نقش مهم خود را نشان داد و بعد از پایان دوران دفاع مقدس کار و وظایف بسیجیان وارد مرحله جدیدی شد و امروز می بینیم که در همه عرصه ها این نیروهای مخلص بسیج هستند که با دل و جان کار می کنند.

این استاد حوزه علمیه کردستان افزود: بسیج نیرویی بی ادعاست؛ در حوادثی که در سال های اخیر در کشور روی داده است، همواره بسیج و بسیجی طلایه دار بوده است و این امر نشأت گرفته از روحیه انقلابی و جهادی این نیرو دارد.

حجت الاسلام محمودی در ادامه سخنان خود بیان داشت: کسی که به عنوان بسیجی شناخته می شود باید دارای اخلاق و کردار برجسته و والا باشد زیرا نگاه جامعه به یک بسیجی بسیار ویژه و دقیق است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار به حضور نیروهای بسیج در ایام کرونا اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بسیج در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا با حضور جهادی خویش در مبارزه با این بیماری سنگ تمام گذاشت و در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم کرده است که این برای نیروی بسیج یک ارزش و گنج معنوی و الهی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha