چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
مدرسه علمیه خواهران ایذه

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ایذه براثر فاجعه تروریستی شهرستان ایذه و هجوم به این مدرسه پیامی صادر کرد و خواستار اشد مجازات برای عاملین و مسببین آن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، خانم نسا شیخ زاده مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ایذه براثر فاجعه تروریستی شهرستان ایذه و شهادت و مجروحیت تعدادی از شهروندان و مأموران فراجا پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"

فاجعه تروریستی شهرستان ایذه و به رگبار بستن مردم بی‌گناه و نیروهای امنیتی که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از آنها و به آتش کشیدن حوزه علمیه این شهرستان شد، خود نشان از خشم گروه‌های ضد انقلاب و تجزیه طلب است.

هنوز حادثه تلخ شاهچراغ از یادمان نرفته بود که دیگر بار، غمی سنگین‌تر روحمان را آزرد و کاممان را دوباره تلخ‌تر از قبل کرد.

در این فاجعه به وضوح رد پای گروهک‌های تجزیه طلب تکفیری در ترورهای مسلحانه کور و رد پای گروهک نفاق در تهدیدهای خیابانی قابل ملاحظه است.

بدینوسیله حوزه علمیه خواهران شهرستان ایذه ضمن تسلیت به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های شهدای تروریستی و مردم غیور و شهید پرور شهرستان ایذه، این اقدام تروریستی را محکوم و از نیروهای نظامی و قضایی اشد مجازات برای عاملین و مسببین این حمله تروریستی را خواستار است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان ایذه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha