چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مراسم تشییع و تدفین شهدای حادثه تروریستی ایذه

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان گفت: دشمنان بدانند که نه آنها و نه عوامل خودفروخته شان قادر نخواهند بود در صف های ملت رشید و شهید پرور ایران جدایی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان امروز در مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای حادثه تروریستی ایذه اظهار کرد: دشمنان بدانند که نه آنها و نه عوامل خودفروخته شان قادر نخواهند بود در صف های ملت رشید و شهید پرور ایران جدایی ایجاد کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به مسأله به رگبار بستن بی رحمانه مردم بی دفاع اشاره و تصریح کرد: انتقام سختی از تروریست‌ها خواهیم گرفت و بدانند به سراغ آنها خواهیم آمد.

وی خطاب به خانواده شهدای حادثه تروریستی ایذه و تسلیت مجدد این اتفاق ناگوار، گفت: شهدا و مجروحین این حادثه تلخ فرزندان ما هستند و از خون آنها نخواهیم گذشت.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و تدفین را بیانگر بیعت با امامین انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: تروریست‌های فریب خورده چرا به مردم ظلم می‌کنید و آنان را به شهادت می‌رسانید، بیایید مرا بکشید.

نماز میت شهدای حادثه تروریستی شهرستان ایذه به امامت آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه استان خوزستان و باحضور اقشار مختلف از سراسر استان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha