پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه شيبكوه

حوزه / امام جمعه شیبکوه گفت: در شرایط کنونی مسئولین باید به وظایف خود عمل کنند، وظایف مسئولین خدمت رسانی به مردم است و لحظه‌ای از خدمتگزاری به مردم نباید کوتاهی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه شیبکوه امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، با بیان اینکه قلب انسان نیاز به موعظه دارد، اظهار داشت: انباشته شدن گناهان، جدل با انسان نادان، همنشینی با انسان‌هایی که خوشگذران هستند، قلب را می‌میراند و از طرفی قلب زنده، قلب با موعظه، دیدار با اهل خیر و انجام دستورات الهی و تقوای الهی است.

وی با نقل حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص)، افزود: همان‌گونه که آهن زنگ می‌زند، دل انسان نیز زنگار می‌گیرد و برای صاف کردن و صیقل دادن دل باید زیاد یاد مرگ و تلاوت قرآن داشته باشیم.

دلیل شکست ناپذیری نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج و تفکر بسیجی است

خطیب جمعه شیبکوه گفت: امروز تفکر بسیجی منحصر در جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه این تفکر بسیجی هسته‌های مقاومت را در تمام جهان به وجود آورده و امروز باعث شده که در مقابل غرب و شرق ایستادگی صورت بگیرد.

حجت الاسلام رستاخیز ادامه داد: جنگ دشمن، جنگ ترکیبی است، جنگی که در آن ابهام و پیچیدگی و دارای چند بعد است.

وی افزود: ابعاد جنگ ترکیبی عبارتند از: به کارگیری یک راهبرد اقتصادی از سوی دشمنان ایران، نبرد مجازی و جنگ سایبری، جنگ اطلاعاتی، نامنظم و چریکی، نیروهای ویژه، حمایت از نابسامانی‌ها و شورش‌های محلی دیپلماسی و با استفاده از همه ظرفیت‌ها، یک جنگ ترکیبی تمام عیار را علیه کشور شروع کردند.

وی تأکید کرد: هدف و نقشه دشمن خارجی در اغتشاشات این است که نقشه سوریه سازی را در ایران اجرا کند، حادثه تروریستی زاهدان، حرم مطهر شاهچراغ، حادثه تروریستی در ایذه خوزستان و اصفهان همه اینها حوادثی است که می‌خواهند کشور ما را به جنگ خیابانی بکشانند.

نقشه دشمنان جمهوری اسلامی ایران خوابی است که تعبیر نخواهد شد

امام جمعه شیبکوه اظهار کرد: امروز آمریکا برای جلوگیری از نظام تک بعدی و کدخدایی خودش به این نتیجه رسیده که ایران، روسیه و چین قدرت‌هایی هستند که نظم آمریکا و کدخدایی آمریکا را در دنیا به چالش کشیده‌اند، به همین دلیل روسیه و ایران را با جنگ نیابتی مشغول کرده و به دنبال درگیری با چین است، اما در این مرحله هم به امید و فضل الهی شکستی مفتضحانه خواهد خورد.

حجت الاسلام رستاخیز همچنین اظهار کرد :تاسیس جهان ترک از سوی کشورهای ترکیه و آذربایجان، یکی از نقشه‌های شوم رژیم غاصب صهیونیستی است که یک تهدید علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی مسئولین باید به وظایف خود عمل کنند، وظایف مسئولین خدمت رسانی به مردم است و لحظه‌ای از خدمتگزاری به مردم نباید کوتاهی کنند.

وی تصریح کرد: از دستگاه‌های مسئول درخواست می‌کنم مسئولین ناکارآمد را در رأس امور مردم قرار ندهد که نمی‌توانند مشکل مردم را حل کنند، مسئولی که نمی‌تواند پیگیر مشکلات مردم باشد، مردم را ناامید می‌کند و لذا خواهشمندم دستگاه‌های مسئول فکری به حال مدیران ناکارآمد کنند تا مردم از نیروهای کارآمد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha