یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/حضرت آیت‌الله نوری همدانی، با صدور پیام تسلیتی جنایت اخیر تروریستی در ایذه و اصفهان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت و محکومیت حضرت آیت‌اللّه نوری همدانی در پی حوادث تروریستی ایذه و اصفهان به این شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

با کمال تأسف در این روزهای اخیر شاهد حوادث ناگوار و به شهادت رسیدن عده‌ای از هموطنان ما توسط ایادی استکبار هستیم، بی‌شک این حوادث تروریستی که در ایذه و اصفهان و بعضی دیگر از شهرها اتفاق افتاده است چهره دشمنان ما را نمایان‌تر نموده، آمریکا و اسرائیل و آلمان و فرانسه و عربستان سعودی و بعضی از کشورهای کوچک دیگر نیز اتحاد خود را علیه ملت ما روشن‌تر کرده و با استفاده از سرویس‌های جاسوسی خود و پول‌های گزاف امنیت مردم ما را نشانه رفته و نقشه‌های شومی برای کشور کشیده‌اند، هوشیاری و بصیرت ملت عزیز و شجاع مثل همیشه این توطئه را خنثی خواهد نمود و این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است را محافظت خواهند کرد و از آرمان‌های امام راحل رحمت الله علیه دفاع خواهند نمود و سخن امام را که حفظ این انقلاب را واجب می‌دانستند توجه خواهند کرد و بر مسئولان لازم است با تفکیک بین معترضان و اغتشاش‌گران به خواسته معترضان توجه و مشکلات آنها را حل نمایند و با کسانی که اغتشاش می‌کنند و زمینه را برای تروریست‌ها و کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع نمایند.امروز حل مشکل معیشت مردم در اولویت کار مسئولین باشد و با وحدت و اتحاد، خدمت به این مردم را سرعت بخشند و زمینه را برای نفوذ دشمن مسدود نمایید.

اینجانب ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر به خانواده این شهداء تسلیت می‌گویم و توفیق همگان را از خداوند متعال خواهانم.

حسین نوری همدانی

۱۴۰۱/۸/۲۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خمر IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 0
    خِمِرهای سُرخ نام گروهی با تفکرات و ایدئولوژی مائویستی بود که از سال ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۹ بر کشور کامبوج حکومت می‌کرد. این حکومت برآمده از حزب کمونیست کامبوج بود و روش حکومتی آنها به گونه‌ای بود که در این سال‌ها منجر به نسل‌کشی و قتل‌عام ۱٫۷ میلیون نفر شد که ۲۱ درصد کل جمعیت کامبوج را شامل می‌شد.رژیم خِمِرهای سُرخ با حمله ارتش ویتنام سقوط کرد. خِمِرهای سُرخ با در دست گرفتن قدرت تغییرات شدیدی را در جامعه ایجاد کردند به گونه‌ای که جامعه‌ای کاملاً کمونیستی و خودکفا ایجاد کنند. آنها حکومت «دموکراتیک کامبوج» را تأسیس کردند. آنها تمام مردم را به کار اجباری در مزارع مجبور کردند و مظنونان را مورد شکنجه قرار می‌دادند یا می‌کشتند. تخمین زده می‌شود که بیش از دو میلیون نفر از اهالی کامبوج طی این دورهٔ کوتاه کشته شده باشند. رهبران خِمِرهای سُرخ تحصیل‌کردگان در کشور فرانسه بودند و منش حزب کمونیست فرانسه را سرلوحه خود قرار داده بودند. از میان آنها پل پوت شناخته‌شده‌تر بود که در سال ۱۹۹۸ درگذشت.
    • فوریت IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      خیلی خمری شدی. لزوم مراجعه به روان پزشک.
  • ع. ج IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    9 0
    با سلام و تشکر سوالم این است که چرا پیام مراجع معظم را همه جانبه مطرح نمی کنید!؟ این بخش زیر هم جزء پیام ایشان است ... «... و بر مسئولان لازم است با تفکیک بین معترضان و اغتشاش‌گران به خواسته معترضان توجه و مشکلات آنها را حل نمایند ...»