سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خواهران اردبیل

حوزه/ اساتید مدارس علمیه خواهران استان اردبیل در دوره مهارت‌های تدریس، کلاس‌داری و برنامه‌ریزی‌ شرکت کردند.

خانم زهرا بصیری معاون آموزش حوزه علمیه خواهران اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، از برگزاری دوره مهارت‌های عمومی تدریس برای اساتید مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و اظهار داشت: با عنایت به ضرورت توجه به مهارت‌های تدریس و کلاس‌داری و برنامه‌ریزی‌، کارگاه مهارت‌های تدریس برای ۱۷ نفر از اساتید مدارس علمیه خواهران استان که تاکنون این دوره را نگذرانده‌اند در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اردبیل تشکیل یافت.

وی افزود: دوره مهارت‌های عمومی تدریس به‌صورت دو روزه و با حضور استاد حجت‌الاسلام‌ موسوی‌نسب اجرا شد و برای اساتید شرکت‌کننده بر اساس ارزیابی تکالیف ارائه‌شده، گواهی دوره مهارت‌های تدریس صادر خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اردبیل تصریح کرد: اساتید در این دو روز به صورت گروهی فعالیت داشتند و تکالیف خود را بر اساس سرفصل‌های طرح‌شده توسط استاد ارائه دادند.

خانم بصیری اضافه کرد: در این کارگاه شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مهارت‌های تدریس از جمله یادگیری‌، تربیت، مهارت اتمام کلاس، ایجاد تدریس مطلوب در ابعاد علمی، مهارتی و تربیتی، از تجربیات استاد در خصوص مهارت کلاس‌داری و تدریس بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha