دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ فعال فرهنگی در جمع بانوان طلبه مازندران گفت: رسانه ها می توانند با ادبیات روانی، مردم را به سمت یک موضوع خاص بکشانند، نقاط ضعف را پررنگ کنند در حالیکه ایران افتخارات بزرگی در دنیا دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام سید باقرحسینی در نشست بانوان طلبه مازندران با عنوان "تبیین و تحلیل حوادث و اغتشاشات اخیر" با اشاره به فلسفه حجاب اظهار کرد: زن مسلمان باید کرامت و ارزش وجودی خود را به نمایش بگذارد و وظیفه ما بیان منطق اسلام با زبان لین برای جوانان است، توماس اد فریدمن روزنامه نگار معروف آمریکایی می گوید، اکنون در خاورمیانه، بمب آمریکا را تهدید نمی کند بلکه بیداری اسلامی، آرمان گرایی و دینی شدن نسل جوان با تنفر از سیاست های آمریکا و تقابل با دنیای غرب برخاسته است که مهد آن ایران می باشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند، دشمن سه هدف دارد، اهداف کوتاه مدت که امنیت کشور را به هم بزنند و ایجاد آشوب و فتنه کنند؛ هدف بعدی، ضربه زدن به اقتصاد و هدف بلند مدتش، حذف نظام است.

حسینی تأکید کرد: از سال ۲۰۰۴، آمریکا ۱۵ راهکار برای نابودی نظام ایران به کار برد، استفاده از ضعف های اقتصادی ایران، کمک از تشکل های دانشجویی برای گسترش نافرمانی مدنی و تقویت رسانه ها برای اینکه حرف هایشان را ویژه به مردم بیان کنند.

فعال فرهنگی اظهار کرد: جنگ ترکیبی از راه های نفوذ به دولت ها است و این یعنی استفاده از همه روش های سخت و نرم برای ضربه زدن به طرف مقابل و یکی از تکنیک های آن برجسته سازی است، یعنی رسانه ها می توانند با ادبیات روانی، مردم را به سمت یک موضوع خاص بکشانند، نقاط ضعف را پررنگ کنند در حالیکه ایران افتخارات بزرگی در دنیا دارد.

وی ادامه داد: ۵۲ دانشگاه ایران در رتبه بندی بهترین دانشگاه های جهان، ۱۷۸۰ پژوهشگر ایرانی جزو دو درصد از ا دانشمندان پر استناد دنیا، رتبه دهم در فناوری لیزر، رتبه پنجم در امنیت شبکه مجازی، رتبه دوم در تولید نانو دارو، دومین کشور در ساخت دریچه قلب و موارد بسیار دیگر در دنیا است.

حسینی افزود: باید در کنار پیشرفت ها، از نقاط ضعف غفلت نکنیم. رهبر معظم انقلاب فرمودند، برای عبور از ضعف هایی مثل دنیا زدگی مسئولین، اسراف، مصرف زدگی و عقب ماندگی در زمینه اخلاقی و ... ، ملت قوی داشته باشیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha