دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر جنگ ترکیبی را راه انداخته اند، گفت: در برابر توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب باید هوشیار و بابصیرت باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اینکه دشمنان امروز با ترفندها و حیله های رسانه ای جنگ روانی را در ایران اسلامی به راه انداخته اند، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در فضای مجازی جوانان را زیر رگبار محتوای مسموم خود قرار داده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان در ا غتشاشات اخیر جنگ ترکیبی را راه انداخته اند، گفت: در برابر توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب باید هوشیار و بابصیرت باشیم.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دشمنان گروه های بدنام، فاسد و سلطنت طلب ها را علیه جمهوری اسلامی بکار گرفته و با تحریک گروه های مخالف سعی در بی نظمی و بر هم زدن امنیت ایران اسلامی را دارند، خاطر نشان کرد: مبلغان، فعالان فرهنگی و اجتماعی باید با برگزاری نشست های مختلف در راستای بصیرت افزایی اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان در مقابل توطئه دشمنان رسالت خود را انجام دهند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیجیان در بحران ها و صحنه های مختلف نظام اسلامی همواره در میدان بوده و خدمات رسانی چشمگیری به آحاد مردم داشته اند.

وی با اشاره به ولادت باسعادت بانوی دشت کربلا حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستاران با صبر و حوصله فراوان در خدمت رسانی به بیماران تلاش می کنند و شایسته است که مسئولان در حل مشکلات آنان تلاش کنند.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس، افزود: آن روحانی مبارز و مخلص با شجاعت و روشنفکری در برابر دشمنان اسلام ایستاد و این حرکت شجاعانه باید برای نمایندگان مجلس الگو باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha