دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست خبری قرآنی در مشهد

حوزه / اجتماع بانوان قرآنی با هدف تقدیر از فعالان، حافظان و اساتید برجسته قرآنی ۱۰ آذر در مشهد برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، علی مولوی، رئیس ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان قرآن و عترت خراسان رضوی ظهر امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ در نشست خبری اعلام برنامه های اجتماع بانوان قرآنی مشهد، گفت: جامعه اسلامی برای حیات و استقلال نیاز به قرآن و فهم آن دارد.

وی با بیان اینکه فقه پویای شیعه برگرفته از قرآن کریم است، ادامه داد: حیات واقعی جامعه اسلامی ایران در حوزه های مختلف اجتماعی، نظامی و دفاعی برگرفته از قرآن است.

رئیس ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان قرآن و عترت خراسان رضوی افزود: کسانی که امروز به قرآن، مساجد و چادر زنان حمله می کنند، اساس دین را قبول ندارند؛ آنها با اسلام مخالف هستند، لذا در مقابل چنین جریان هایی، رسالت ما تبلیغ و ترویج معارف قرآنی است .

فاطمه علمداری معاون ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان قرآن و عترت هم گفت: تقدیر از ۱۰ بانوی حافظ قرآن جامعه پرستاری، بسیج، دانشگاه پزشکی و دانشگاه فردوسی از برگزیدگان این مراسم هستند.

وی اضافه کرد: در این مراسم از بانوی قرآنی زهرا افخمی به خاطر خدمات قرآنی، حافظ کل قرآن و داور بین المللی، تربیت شاگردان و حافظان با حضور و سخنرانی انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تجلیل می شود.

علمداری افزود: در حاشیه برگزاری این مراسم، کارگاه آموزشی با عنوان «یاوران معروف» برگزار می شود.

گفتنی است، اجتماع بانوان قرآنی با تقدیر از فعالان این عرصه روز پنج شنبه ۱۰ آذرماه ساعت ۱۴ در تالار شهر مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha