چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ساوه

حوزه/ حضرت زینب سلام الله علیها در فرصتهای مختلف با توان علمی بالا و شجاعت و شهامت سعی می کرد به جدایی جبهه ی حق و باطل بپردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها ساوه جلسه اخلاقی با حضور خانم مرضیه شوکتی استاد مدارس علمیه خواهران در ساوه با حضور طلاب به میزبانی این مدرسه برگزار شد.

در این جلسه خانم شوکتی با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) گفت: حضرت زینب سلام الله علیها در فرصتهای مختلف با توان علمی بالا و شجاعت و شهامت سعی می کرد به جدایی جبهه ی حق و باطل بپردازد.

استاد مدرسه علمیه فاطمة الزهرا ساوه حضرت زینب(س) را بهترین الگو برای بانوان معرفی کرد و با اشاره به آیه ۱۲۲ سوره توبه وَمَا کَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِیَنْفِرُوا کَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ کُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِیَتَفَقَّهُوا فِی الدِّینِ وَلِیُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَیْهِمْ لَعَلَّهُمْ یَحْذَرُونَ» طلاب را به تفقه در دین و تبلیغ تشویق کرد و گفت: هدف در طلبگی باید درس خواندن برای رضای خداوند باشد.

شوکتی با بیان نقش پررنگ حضرت زینب سلام الله علیها در پیام آوری عاشورا، نقش بانوان طلبه در جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: در دوران انقلاب طلبه ها با حضور در مناطق محروم و دور به تبلیغ می پرداختند و وظیفه جهادی خود را انجام می دادند.

شوکتی در پایان بر ضرورت پاسداری از انقلاب و حفظ چادر بانوان تأکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha