شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نشست تخصصی شعر و نویسندگی

حوزه/ رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری نشست‌های تخصصی ادبیات ویژه بانوان علاقه مند استان قم خبر داد.

خانم نیره سادات قاسمی‎زادیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: ادبیات، همیشه همراه است با حالِ خوب و حس شورآفرین زندگی؛ نیرویی است که می‌تواند مافوق اخبار و حواشی روزانه، لطفات و طراوت را زنده کند و حس نابِ آرامش را به ارمغان بیاورد.

وی اظهار داشت: اداره آموزش‌های مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، این روزها و در عصرهای پر حس پاییزی، میزبان علاقه‌مندان شعر و ادبیات است.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: نشست‌های تخصصی شعر و ادبیات که به صورت جداگانه برگزار می‌شوند، بهترین فرصت هستند برای همه بانوان علاقه‌مند که دوست دارند یک روز در هفته و فارغ از دنیای پرهیاهو، لحظه‌های‌شان را به دنیای کلمه‌ها و واژه‌ها گره بزنند.

قاسمی زادیان افزود: نشست تخصصی نویسندگی با نام «عصر نویسنده» روزهای چهارشنبه‌ و نشست تخصصی شعر با نام «عصر شعر» روزهای یکشنبه‌ هر هفته، ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه اصلی این نشست‌ها، ایجاد حال خوب برای اعضا و تبادل دانسته‌های ادبی است، اضافه کرد: خوانش آثار نویسندگان و شاعران مطرح و ارائه مباحث انگیزشی و آموزشی از دیگر برنامه‌های این نشست‌هاست.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه همه بانوان علاقه‌مند ساکن قم می‌توانند در این جلسات شرکت کنند، گفت: جرقه «عصر نویسنده» هشت سال پیش زده شد و برکت‌های بسیاری داشت.

قاسمی زادیان یادآور شد: در سال‌های کرونایی، به دلیل محدودیت در برگزاری برنامه‌های حضوری، به صورت موقت، این برنامه متوقف شد و دوباره به همت کارگروه ادبیات مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی فعال شده است.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدی اداره آموزش‌های مهارتی در پیام‌رسان ایتا، به آدرس @amozeshhaymaharati پیام بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha