شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ساوه

حوزه/ مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) ساوه گفت:  بعد از واقعه عاشورا رسالت حضرت زینب(س) دفاع از ولایت و امامت بود که با خطابه خوانی در مجالس مختلف این رسالت مهم را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، عصر امروز جشن میلاد حضرت زینب(س) با حضور خانم نجیبه کرمی مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) ساوه و جمعی از بانوان در امامزاده یحیی(ع) برگزار شد.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) ساوه در این مراسم، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) به بیان ویژگی‌های ایشان پرداخت و اظهار داشت: بعد از واقعه عاشورا رسالت حضرت زینب(س) دفاع از ولایت و امامت بود که با خطابه خوانی در مجالس مختلف این رسالت مهم را انجام دادند.

وی با دعوت از بانوان حاضر در مجلس به رعایت حیاء و عفاف، گفت: تعدادی از یاران امام زمان، بانوان هستند و لذا بانوان نیز باید خود را برای ظهور آماده کنند و در تربیت نسلی از جوانان و نوجوانان که پیرو ولایت و دوست‌دار و یار امام زمان(عج) باشند، تلاش نمایند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه از طلاب برتر در مسابقات مختلف و مبلغین فعال مدارس علمیه فاطمه الزهرا(س)، ریحانة الرسول(س) و الهیه ساوه تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha