یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاندار قم

حوزه/ اعضای کانون‌های مساجد استان قم با صدور بیانیه‌ای از حرکت انقلابی استاندار قم در برکناری مدیر خاطی یکی از شعب بانک‌های استان تقدیر و حمایت خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اعضای کانون های مساجد استان قم با صدور بیانیه ای از حرکت انقلابی استاندار قم در برکناری مدیر خاطی یکی از شعب بانک های استان تقدیر و حمایت خود را اعلام کردند،مشروح این متن بیانیه بدین قرار است؛

اْلآمِرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النّاهُونَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ الْحافِظُونَ لِحُدُودِ اللّهِ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنینَ» آمران به معروف، نهی کنندگان از منکر، وحافظان حدود (و مرزهای) الهی، (مؤمنان حقیقی اند)؛ و بشارت ده به(اینچنین) مؤمنان! سوره توبه آیه ۱۱۲ در این برهه حساس که دشمنان، عزمشان بر نابودی و خشکاندن هویت و فرهنگ دینی ملت ایران اسلامی بوده و عفت و حجاب زن مسلمان را نشانه گرفته و با کمک عوامل داخلی خود و همچنین فریب عده ای معدود آشکارا تجاهر به فسق و هتاکی و بی حرمتی نسبت به چادر و ناموس مردم می کنند.

استاندار عزیز و انقلابی قم

اقدام انقلابی جنابعالی در برخورد با افراد خاطی مایه ی مباهات و موجب خشنودی خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور شهر مقدس قم گردید. بار دیگر یکی از توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با تدبیر حضرتعالی که یکی از سرمایه های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستید، نقش برآب شد و یقینا آرامش و آسایش مردم‌ ولایتمدار قم در گرو سالم سازی اماکن دولتی و عمومی شهر مقدس قم می باشد.

ما فرزندان شما در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ضمن محکوم کردن حرکات هنجارشکنانه دشمن از حضرتعالی در جهت پاسداشت ارزش های نظام اسلامی و آرمان های امامین انقلاب قدردانی نموده و حمایت خود را در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی اعلام می داریم.

امیدواریم با عنایات خاصه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف همگان بتوانیم نسبت به وظایف دینی و انقلابی خود در مسایل و مشکلات اخیر نقش آفرینی نماییم.

اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم – ۱۰ آذر ۱۴۰۱

گفتنی است: در هفته گذشته مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بدون حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha