شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام ابوذر کاظمیان با اشاره به تأسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود گفت: به همت دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود برای اولین بار دوره تربیت معلم قرآن کریم سطح ۱ در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ابوذر کاظمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان میاندورود، با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق و اثرگذار فعالیت های قرآنی، اظهار داشت:  با هدف گسترش فعالیت های آموزشی و تخصصی قرآن کریم ، برای اولین بار ، دوره  تربیت معلم قران کریم سطح ۱ به همت دارالقرآن تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به زمان ثبت این دوره که تا پایان دی ماه می باشد ، افزود: این دوره با هدف ارتقاء سطح کیفی فعالیت های آموزشی قرآن کریم در این شهرستان ویژه برادران و خواهران برگزار می شود .

حجت الاسلام کاظمیان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت قرآن کریم در کاهش آسیب های خانواده و اجتماع ، تصریح کرد: یکی از مهم ترین راه های کاهش و رفع آسیب های اجتماعی در خانواده و اجتماع توجه به انس با قرآن کریم در خانواده و جامعه و گسترش و ترویج فعالیت های قرآنی است که قطعا این دوره های آموزشی برای فعالان قرآنی می تواند بسیار موثر باشد.

لازم به توضیح است، دوره تربیت معلم قرآن کریم سطح ۱ شهرستان میاندورود توسط دارالقرآن تبلیغات اسلامی شهرستان برگزاری می شود و  متقاضیان جهت ثبت نام با شماره ۰۹۱۱۳۵۵۴۱۸۰ خانم زارع و شماره ۰۹۱۱۹۲۸۷۵۵۱ آقای طاهری تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha