جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1057864
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
مهرداد بذرپاش

وکلای ملت با ۱۸۷ رای موافق به بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رأی اعتماد دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در جلسه علنی روز چهارشنبه ۱۶ آذر مجلس شورای اسلامی پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان، با  ۱۸۷ رأی موافق، ۶۴  رأی مخالف، ۷  رأی ممتنع و ۵ رأی باطله از مجموع  ۲۶۳ نماینده حاضر در صحن، تصدی وزارتخانه راه و شهرسازی را به مهرداد بذرپاش سپردند.

پیش از این در دولت سیزدهم، رستم قاسمی تصدی وزارت راه و شهرسازی را بر عهده داشت که به دلیل بیماری در روزهای اخیر از سمت خود کناره گیری کرد.

مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران است که در سال ۱۳۷۷ در رشته مهندسی صنایع، گرایش تولید صنعتی در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته و در سال ۱۳۸۲ فارغ‌التحصیل و دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند.

وی دکتری تخصصی خود را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علامه طباطبایی گذرانده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    13 2
    واقعاوزیری هست درتراز جمهوری اسلامی،همانطور که از دبیرکل سازمان ملل انتظاری جز اظهارتاسف در حوادث گوناگون نمیره از جمهوری اسلامی هم انتظاری جزاین تیپ وزرا نمیره،دیگه حکومتی هست که تئوریسین هاش از شهیدمطهری و بهشتی و... رسیدن به رائفی پور و حسن عباسی،یه موقع یادم میاد روحانی در محل ما کسانی بودن و به حوزه میرفتن که تا چندین نسل روحانی بودن و نه تنها مورد احترام بلکه مورد اعتماد مردم بودن بلحاظ تقوا و ایمان و ساده زیستی بعدها شاهد بودیم که هرچی ..... درس نخون مدرسه رفتن حوزه علمیه و به مشاغل سطح بالای شهرمارسیدن حالا تراز وزاری ما هم همینه دیگه به قول معروف در و تخته باید باهم جوردربیاد،یادتکه کلام حسن روحانی آدم میفته:علی برکة الله
    • ؟ IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 7
      وقتی ذره ای انصاف و ادب قلمی نداشته باشی میشه این!
  • وَزِيرًا مِّنْ أَهْلِي CA ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 8
    سلام آقا جان! سلام بر شهیدان زنده! سید ابراهیم رئیسی ما گفتند:«هر کس در هر کجا با قلم، بیان، عمل، با فعل و ترک فعل به وحدت عالم اسلام کمک کند، در جهت راهبرد ضروری جهان اسلام حرکت کرده است و هر کس بداند یا نداند، بخواهد یا نخواهد، با قلمش، بیانش، فعلش، ترک فعلش، در جهان اسلام ایجاد تفرقه کند، حتماً در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده است.» شهید مصطفی صدرزاده گفتند:«پیام اینه که با هم باشیم ...یک صدا، یک دل، یک نیت...اگر همه یک صدا و یک دل و یک نیت شدیم، به فاطمه زهرا در هر عملیاتی پیروزیم!» حاج قاسم گفتند:«والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه دلی و قلبی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را در دست گرفته. در قیامت خواهیم دید، مهمترین محور محاسبه است». سید علی گفتند:«فلسطین مهمترین محور وحدت جهان اسلام است». دکتر عباسی گفتند:«قرن، قرن ایران و اسلام است!» قرن عباس دانشگر، قرن تفکر قاسم سلیمانی و قرن اندیشه انقلاب اسلامی! استاد مطهری با شور خاصی به مساله فلسطین میپردازد:«واللهِ و باللهِ قسم می‌خورم که پیغمبر اکرم در قبر مقدسش امروز از یهود می‏‌لرزد. واللهِ و باللهِ ما در برابر این قضیه مسؤولیم. به خدا قسم مسؤولیت داریم. به خدا قسم ما غافل هستیم. واللهِ قضیه‌‏ای که دل پیغمبر اکرم را امروز خون کرده است، این قضیه است.» سلام فرمانده! ما پیام شما و شهدا را به دنیا میرسانیم! ما هر روز سرود و سلام میخوانیم و میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! شهید بهشتی گفت بگذارید دشمنان ما از اصبانیت بمیرند! موسای انقلاب با چه زبانی بگوید عصای مقاومت که دریا شکافت با اوست؟ حضرت آقا گفتند بدانید خدا با ماست! رَبِّ ٱشْرَحْ لِى صَدْرِى، وَيَسِّرْ لِىٓ أَمْرِى، وَاجْعَل لِّي وَزِيرًا مِّنْ أَهْلِي! سرلشکر باقری با صدور پیامی درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی، سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی، را تسلیت گفت. ادب و ادبیات را از او یاد بگیریم! اینجانب با گرامیداشت نام، یاد و نقش آفرینی‌های افتخارآمیز آن سردار مجاهد از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن یار سفرکرده غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معظم، همرزمان، همکاران و همراهان او صبر و شکیبایی و ثبات قدم در صراط اسلام و ولایت، مسئلت می‌نمایم.🇮🇷🇵🇸