دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی

حوزه/ مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی در راستای حمایت از پژوهش های بنیادین در حوزه مبانی و معارف انقلاب اسلامی از فعالیت های تحقیقی در این زمینه حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی در راستای حمایت از پژوهش های بنیادین در حوزه مبانی و معارف انقلاب اسلامی از فعالیت های تحقیقی در این زمینه حمایت می‌کند.
حجت الاسلام حسین آقامیری معاون هماهنگی مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی در این باره گفت: یکی از نیازهای اساسی امروز، شناخت عمیق مبانی نظری انقلاب اسلامی است که حوزه های علمیه مهمترین مسئولیت تولید و حمایت در این زمینه را بر عهده دارند.

وی افزود: حوزه و دانشگاه می‌بایست استنباط و تبیین معارف ناب انقلاب اسلامی را از مهمترین اولویت های علمی و فکری خود بدانند و البته ظرفیت های بسیار عالی در این زمینه وجود دارد.

معاون هماهنگی مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی گفت: مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی در راستای استنباط، تدوین و تبیین مبانی و معارف انقلاب اسلامی به عنوان یک اقدام مقدماتی از پایان نامه ها، پژوهش ها و ایده های پژوهشی در این باب حمایت فکری، علمی و مادی می کند که امیدواریم ضمن پشتیبانی از تولید فکری و علمی از پژوهشگران معارف انقلاب اسلامی در نشر و تبیین و گفتمان سازی دانش انقلاب اسلامی قدمی برداریم.

راه های ارتباطی با مرکز:

ایمیل : mttnap4@Chmail.ir

ارتباط در پیام رسان ایتا: @admin_mttna_ir

تماس با 09360944047 از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰

کانال :@mttna_ir

اطلاعیه های مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی را در ادامه می خوانید:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha