دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه قرآن مایه تذکر و هدایت همه جهانیان است، گفت: خاصیت قرآن معنویت آفرین، هدایت بخش و راهنمایی انسان به خوبی ها و زیبایی ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، ظهر امروز در جلسه شورای عالی قرآن کریم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان شریف و انقلابی انتظامی با تاسی و الهام از آیات قرآن و با روحیه معنوی در همه صحنه‌ها و حوادث حاضر و با افتخار به مردم خدمت می کنند. باید معارف قرآن کارکنان را برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم و دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام سراسیمه کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها که خود حجت و راهنما و الگوی همه ائمه معصومین (ع) است یکی از چیزهایی که در دنیا محبوب ایشان است تلاوت کتاب خدا یعنی قرآن است. یعنی حضرت زهرا(س) با آن جایگاه و عظمت معنوی و علمی و عرفانی خود را محتاج قرآن می دانند.

وی افزود: اگر کسی با قرآن مانوس شد به چیزی برای هدایت و سعادت نیاز ندارد این سفارش و توصیه معصومین علیهم السلام است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه قرآن مایه تذکر و هدایت همه جهانیان است، خاطرنشان کرد: خاصیت قرآن معنویت آفرین، هدایت بخش و راهنمائی انسان به خوبی‌ها و زیبایی‌ها است.

وی با بیان اینکه ما هیچ محدودیتی در اجرای برنامه‌ها و فعالیت های قرآنی در مجموعه انتظامی نداریم، گفت: باید کاری کنیم که آحاد کارکنان شریف انتظامی و خانواده های آنان با قرآن مانوس واقعی باشند و روزانه دست کم یک صفحه از قرآن را با معنا تلاوت نمایند. اگر چشم و گوش کارکنان با آیات نورانی قرآن مانوس شد قطعاً با انگیزه معنوی و روحیه جهادی بهتر و بالاتری به مردم خدمت خواهند کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان افزود: مسئولین آموزشی باید محتوای همه فعالیت های تربیتی و آموزشی و فرهنگی را از آیات قرآن استخراج و در دوره های و کلاس‌ها و جلسات برای مخاطبین بیان کنند چرا که آیات قرآن نور است و قلب و دل انسان را روشن می کند و انسان را به کمال و تعالی هدایت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha