شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1058475
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
نه به اعدام شبکه های بیگانه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پیام یک اعدام/1 IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    70 6
    اعدام محسن شكاری چه پيامی دارد؟ علی‌رغم توصيه مكرر خيرخواهان كه مبادا از طريق اعدام قصد مواجهه با اعتراضات را داشته باشيد، معلوم شد كه توصيه‌ها كارگر نيفتاد و شد آنچه كه شد. اكنون بايد منتظر ماند كه ديد آثار كوتاه‌مدت و ميان‌مدت و بلندمدت اين نحوه مواجهه با اعتراضات چيست؟ شايد پاسخ داده شود كه هدف از اين اعدام، ارسال پيامی نبوده، بلكه اجرای قانون بوده است. ولی طبيعی است كه اين پاسخ پذيرفتنی نيست، زيرا هيچ حكم اعدامی با روال طبيعی به اين سرعت به نتيجه منتهی نمی‌شود، در كوتاه‌ترين زمان‌ها نيز حداقل ماه‌ها طول خواهد كشيد. چگونه ممکن است که مطابق گزارش خبرگزاری دادگستری، دادگاه در ۲۹ آبان برگزار شود و حکم نهایی در ۱۷ آذر اجرا شود؟ یعنی فقط با ۱۸ روز فاصله. به‌علاوه اگر اين حكم حق وی بود، پس با توجه به شرايط عمومی و حساسيت اجتماعی لازم بود كه دادگاهش علنی و با حضور وكيل انتخابی و ترجيحاً با حضور سه قاضی به اتهامات وی رسيدگی می‌شد تا همه مردم مطلع از اتهامات و قانون شوند و طبعاً مردم نير از تطبيقِ درستِ رفتار مجرم به ماده قانون حمايت می‌كردند، اگر واقعاً اين حكم حق وی بود، رسيدگي غيرعلنی با وكيل غيرانتخابی، بی‌معنا است و هيچ‌گاه نمی‌تواند حمايت عموم مردم را در حكم صادره به دست آورد. ولی اگر اين حكم و اجرای سريع آن با هدف درس‌دادن به ديگران و استفاده از عامل ترس برای بازدارندگی آن بود، بايد گفت كه چنين اقدامي ذاتاً در تقابل با حقوق فردی است. بعلاوه اگر اعدام به خودی خود بتواند چنين نقشی را ايفا كند، كشته‌های خيابان و زندان كردن افراد نيز می‌توانسته چنين كند و اگر تاكنون منجر به نتيجه نشده است، حتماً ايرادی در اين تحليل وجود دارد. اين اعدام ممكن است واجد پيام سومی هم باشد اين كه در مواجهه با اتفاقات اخير، ذره‌ای همراهی و همدلی وجود ندارد و پيام رسمی، اعدام و حذف است و بس. ... ادامه دارد
    • !!!!! IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      3 62
      خیرخواهان!اعتراضات! با چند دروغ بزرگ آغاز کرده اید. سالی که نکوست از بهارش پیداست! اونی که هنگام سلاخی مدافعان امنیت ساکت یا نوازشگر بزهکار است مرده ای متحرک است، خیرخواهش می نامی؟! شماها ذره ای شرف دارید؟ احساساتتان هنگامی فعال می شود که شروری دچار مشکل شود. اعتراض یعنی تخریب؟ یعنی آتش زدن قرآن یعنی تخریب اموال عمومی و خصوصی؟! وقاحت تا کجا؟!!!
    • یا للعجب IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      1 36
      عجیب است! عوض خوشحالی از سرعت در صدور حکم عطف به ماسبق می شود! و انتظار دارند هی کش پیدا کند و عده ای رو گسیل کنند تا باز مانع برخورد قاطع و عبرت آموز گردند!
    • اشکالات ... IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      1 36
      سه قاضی که سهله ده تا هم بگذارند باز شماها قادر به دست کشیدن از اشکالات بنی اسرائیلی نیستید
    • شرایط و حساسیت IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 65
      شرایط عمومی و حساسیت اجتماعی؟ آره درسته اما این شرایط و حساسیت رو اینه که چرا زودتر کلک اینها کنده نمیشه؟ چرا ننه من غریبم بازی در میارین؟ چرا سلب امنیت عمومی رو به بازی گرفتید؟ ... آره حساسیت هست ولی بوق رو از اون سر گرفتید!
    • الانطباق الواضح IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 35
      شما تطبیق رو‌ عوضی میخاید مردم به روشنی انطباق رو متوجهند آره جانم حرص نخورید!
    • حقوق فردی! IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 33
      حقوق فردی! به به! فرد هر ناامنی ایجاد بکنه حق داره؟! از حقوقش؟! نمی دونم داره معنای وقاحت و بی شرمی هم برام مبهم میشه! روز روشن رو ظلم آشکار برچسب حق و حقوق زدن! راستی راستی خیلی واردید خیلی هنرمندید! مثل همون هنرمندای رفیقاتون!
    • مصادره شهدا! IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 29
      خیابون؟ کیا تو خیابون کشته شدند؟ اونا هم میخاید بزنید به اسم خودتون؟ آره می گفتید کار خودشونه! اگه کار نظام بود مثل این سینه چاکی می کردید؟ زندان هم که شده جای تنفس مجدد و ... ولی راستیش معلوم میشه اعدام دست گذاشته رو نقطه حساس بعضیها!
    • الثالث IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 26
      پیام سوم: مماشات تمام.
  • پیام یک اعدام/2 IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    59 2
    ... همچنان كه پيش‌تر نيز گفته‌ام، برخلاف ادعاهای رسمی، سياستِ موجود مبتنی بر ناديده گرفتن اعتراضات است. در مقابل فقط می‌خواهد تأكيد كند كه در برابر اغتشاش قرار دارد. اگر واقعاً در سطح جامعه در حدود سه‌ماه گذشته اعتشاش در همان حدی باشد كه اتهامات محسن شكاریِ محكوم به اعدام بوده است، در اين‌صورت هزاران نفر بايد محكوم به اعدام شوند. اين نحوه تفسير موسع از مواد قانون جزا، مورد پذيرش غالب حقوق‌دانان نيست. پس اولين نتيجه اين رفتار بلاموضوع شدن اعتبار نهاد دادرسی است. در واقع جز فرد اعدام‌شده، نهاد صادركننده رأی نيز به نحوی قربانی اين سياست شده است. متأسفانه محتمل است که اين سياست، ايران را در مسير غيرقابل بازگشت قرار دهد. جريان اعتراضات درحال تطبيق كامل با الگوی اعتراضات مدنی و خشونت‌پرهيز بود ولی به نظر می‌رسد كه برخي افراد از اين مسير راضی نبودند و اين اعدام پيامی داشت به معترضين كه گوش كسی به شما بدهكار نيست. این اعدام حتی اگر ده‌درصد معترضین کف خیابان را به‌سوی خشونت سوق دهد فاجعه‌بار خواهد بود. برخلاف هندسه، در سیاست کوتاه‌ترین راه، مسیر مستقیم و خط راست نیست بلکه چه بسا باید مسیر طولانی‌تری را برای رسیدن به مقصود انتخاب کرد. خود دانید. / عباس عبدی
    • علة العلل IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 94
      محاربه شد اعتراض! اگه دستگاه قضا واقعا میخواست با علت مبارزه کنه باید می رفت سراغ قلمهایی که بویی از قداست که نبرده اند هیچ سرمنشا آشوب و اغتشاش و ... علیه نظامند
    • . IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 30
      محسن شکاری پکیجی از بزهها بود، وقتی بناست، برخوردی عبرت باشد، یکی می شود عبرت بقیه. توقع دارید همه را ...؟!
    • سازنده! IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 23
      پذیرش غالب حقوق دانان؟! فرض سازی می کنی بعد هم آمار سازی! مرحبا بکم!
    • لغتنامه فوق مدرن! IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 32
      «جريان اعتراضات درحال تطبيق كامل با الگوی اعتراضات مدنی و خشونت‌پرهيز بود» این دیگه کیه؟! اعراضات مدنی و خشونت پرهیز!!! واویلا برای این عباس عبدی یک لغتنامه دیگه ای بنویسد بی چاره ...!
  • جایگاه روحانیت/1 IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    57 2
    چرایی محبوبیت چهره‌هایی چون امام موسی صدر، شهید بهشتی و آیةالله طالقانی، حتی سال‌ها بعد از فقدان آن‌ها، موضوعی است که مطالعه و تأمل در آن را به روحانیون امروز ایران، به‌ویژه روحانیون صاحب‌ِ منصب و تریبون، بسیار تا بسیار توصیه می‌کنیم. مهم‌ترین عامل این محبوبیت و نفوذ بی‌نظیر کلام آن بزرگواران، گفتار محترمانه و رفتار مداراجویانه‌شان با جامعه بود. بدین‌سان، نه متدین نماز شب‌خوان و نه عرق‌خور، نه باحجاب و پوشیه و نه بی‌حجاب، بین خود و آنها دیوارهایی مانند تفاخر و توهین نمی‌دیدند و حتی اگر به مسلک آنها نمی‌رفتند، مرام‌شان را می‌پسندیدند و دوست‌شان داشتند و برایشان احترام قلبی قائل بودند. حال چرا روحانیون امروز را به مطالعه رفتار پیشینیان خود فرا می‌خوانیم؟ علتش سخنان پرتکرار و نگران‌کننده روحانیونی مانند آیةالله علم‌الهدی است که برخلاف سنت تاریخی روحانیت، در کلام‌شان کمتر نشانه‌ای از ادبیات پدرانه و برادرانه و مدارامحور وجود دارد و جای این فضائل را قضاوت یکسویه و سخت‌گیرانه نسبت به مردم گرفته است. به‌عنوان مثال این سخنان آقای علم‌الهدی را بخوانید: زنان بدحجابی که در خیابان به‌طور عمدی کشف حجاب می‌کنند، نه یک مسئله فردی بلکه یک شبکه بهم پیوسته‌اند که به‌طور مستقیم با شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق ارتباط دارند. یا بشنوید از حجةالاسلام سید احمد خاتمی که در استقبال از اعدام "محسن شکاری" گفت: از قوه قضائیه تشکر می‌کنیم که اولین اغتشاشگر را پای چوبه دار فرستاد. و نیز بخوانید سخن حجةالاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده و عضو کمیسیون حقوقی مجلس که در این‌باره گفت: حکم اعدام محسن شکاری، مبارک است. این‌که بخشی از زنان جامعه ایران را به خاطر بی‌حجابی، مرتبط مستقیم شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق بنامند یا از اعدام یک جوان -حتی اگر گناهکار و مجرم هم باشد- این‌چنین به وجد آیند و حتی آن‌را مبارک بدانند، واقعاً در کجای تاریخ روحانیت شیعه سابقه داشته است؟ ... ادامه دارد
    • لا للتقلب IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 40
      با جامعه آری، اما چرا به جامعه توهین می کنی؟ تصاویر جامعه و اغتشاشگرا قاتل و هتاک هر دو موجود است، چرا جابجا می کنی؟ میخای به روحانیت درس بدی؟! درس تقلب؟! بی خودی دست و پا نزن.
    • نهایة الصدق! IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 35
      سخت گیری! اولش می گفتید برای دو تار مو چرا سخت گیری می کنید؟! الآن هم که کاملا سر برهنه اند باز همان؟! خیلی صداقت دارید!!!
    • یا حافظ IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 28
      خداوند این آیات خودش که بی مهابا به پشتیبانی از مردم و امنیت عمومی برخاستند و از نفی حیات دنیوی تبهکاران حمایت کردند را محفوظ و‌ معزز بدارد إن شاء الله الرحمن.
  • جایگاه روحانیت/2 IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    92 6
    ... آیا اگر آیةالله بروجردی، علامه طباطبایی، آیةالله بهشتی، آیةالله طالقانی، آیةالله بهجت، آیةالله مرعشی نجفی، شهید مطهری و امام موسی صدر زنده بودند، این ادبیات را به کار می‌بردند و به جای ابراز تأسف از این‌که کار جوانی از همین جامعه، بدان‌جا رسیده که طناب دار به دور گردنش ببندند و بالای چوبه دار بفرستندش، مبارک‌باد می‌گفتند و سپاس که اعدامش کردید؟ آیا این ادبیات روحانیت اصیل شیعه است که در طول تاریخ، پناهگاه مردم بوده‌اند؟ وقتی یک روحانیِ صاحبِ نام و منصب و قدرت، زنانی را به صرف نداشتن حجاب، معاند و گروهکی می‌خواند، یعنی این‌که باب گفت‌وگو و هدایت که کار روحانیت است را بسته و اتهام می‌زند که کار دادستان است و مِهر هدایت کجا و قهر مجازات کجا؟! این ادبیات قهرآمیز و اتهام‌آلود و از موضع بالای برخی روحانیون است که باعث فُرقت میان مردم و روحانیت شده و کار بدان‌جا رسیده که عده‌ای برای نشان‌دادن اعتراض خود به این رویه‌ها، روی به عمامه‌پرانی آورده‌اند که البته کار آن‌ها نیز مخالف اصل آزادی پوشش و نارواست ولی به هر روی، ریشه‌ها را نمی‌توان نادیده انگاشت. اگر پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله) همانند این قبیل روحانیون رفتار می‌کرد و به جای آن‌که "رحمةللعالمین" باشد، گفتار و رفتاری پر از طعن و غضب و اتهام و تحقیر داشت، اسلام در همان مکه که زاده شد، می‌ماند و می‌مرد ولی او حتی نگران غیبت مرد عنودی بود که هر روز در مسیرش بر سر مبارک ایشان زباله می‌ریخت و چون متوجه بیماری‌اش شد، به عیادتش شتافت. چنین بود که خداوند او را "اسوۀ حسنه" نامید، اسوه و الگویی که باید بیش‌از همه سرمشق کسانی باشد که داعیه‌دار ادامه راه اویند ولی چه فاصله دهشت‌ناک و پُرهزینه‌ای است بین ادعا و عمل. اگر روحانیون امروز ایران، به هر دلیلی تمایلی نداشته باشند رفتار امام موسی صدر و بهشتی و طالقانی را بازخوانی کنند، چه خوب می‌شود چندروزی وقت بگذارند و بار دیگر گفتار و رفتار الهی حضرت محمدِ دوست‌داشتنی (صلی‌الله‌علیه‌وآله) را مطالعه و مرور کنند و در خلوت با رفتار خود بسنجند و با رفتاری نزدیک‌تر به آن نازنین، به جامعه بازگردند. / عصر ایران
    • اقوائیت سبب IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 34
      چنان جوان جوان می کنید که ... ماله کشی امثال شما خیلی بدتر از اقدام اون تبهکاره معلوم نیست چرا قضا با سبب اقوی برخورد قاطع نداره؟!!!
    • . IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 19
      پناهگاه مردم بوده و هستند اما هیچگاه ظهیر مجرمان نشده و‌ نمی شوند حتی با مسلسل کلام و قلم زهرآگینتان
  • رسانه داخلی اصول‌گرا IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    78 0
    روزنامه اصولگرای فرهیختگان از اجرای حکم اعدام محسن شکاری انتقاد کرده و نوشته است: نمی‌توان با فراغ بال و گشاده‌دستی اعدام کرد. به گزارش فرهیختگان، آنچه در بخشی از فضای رسانه حاکم است و در قسمتی از افکار عمومی سایه افکنده، سؤالات، ابهامات و انتقاداتی به نحوه رسیدگی به جرم و اجرای حکم محسن شکاری وجود دارد که بهتر بود قوه قضائیه قبل یا حین فرآیند به اطلاع مردم می‌رساند و افکار عمومی را چنین بی‌پناه نمی‌کرد. یکی از همین ابهامات این است که بر فرض اطلاق محاربه بر عمل این متهم، آیا اعدام تنها مجازات ممکن بوده است یا می‌شد با مجازات دیگری، زمینه بروز التهاب بیشتر در فضا و افکار عمومی را محدود کرد؟ این روزنامه در ادامه به نقل از یک حقوقدان نوشته است: هر سلاح‌کشیدنی محاربه نیست، حتی اگر منجر به ترس مردم شود. ثانیاً اگر بپذیریم محاربه بوده است، محاربه طبق قانون و طبق حکم قرآن ۴ مجازات دارد؛ اعدام، مصلوب کردن، قطع خالفین (قطع دست راست و پای چپ یا دســـت چپ و پای راست) و نفی بلد است. فرهیختگان ادامه داده است: ایـن حقوقدان در ادامـه صحبت‌های خود به نکته مهم دیگری اشاره می‌کند که در افکار عمومی محل سـؤالات بسـیار واقع شـده؛ فاصله اندک میان صدور رأی و اجـرای حکـم، کـه البتـه به گفته برخی کارشناسـان قضایـی به قصد ایجاد بازدارندگـی بـرای اغتشاشـگران در فضـای کنونـی کشـور صـورت گرفتـه اسـت. وی در ایـن مـورد توضیـح مـی‌دهـد: نکتـه بعـد این‌کـه در فقـه «اصـل احتیـاط در دمـا» را داریـم. «وقتـی می‌خواهیـد کسـی را بکشـید بایـد نهایـت احتیـاط را بـه خـرج دهیـد». بـا فـراغ بـال و گشاده‌دسـتی نمی‌تـوان اعـدام را انجـام داد.
    • ! IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 42
      خیلی اصولگرا هستند ایشون! آره وانمود کردن و سپس به اسم اصولگرا، فکر افسادی ارائه دادن شده اصولگرایی!
    • . IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 51
      زمینه بروز التهاب بیشتر! دیگه چی بایست می کردند که نکردند؟ بروز التهاب دست دشمنه به چیز دیگری نسبت ندید، میخاید از ابزارتون استفاده های مجدد بکنید نگذاشتند حالا هی بگید جز اعدام چیز دیگه ای هم می شد، برای از رده خارج کردن آلات دشمن، کدام مسیر جز انهدام ادوات است؟ خروج از دنیایی که بقای در اون جزتباهی برای طرف ندارد، هم او را و هم جامعه را منتفع می کند، مردم از شرارت وی و خود او از مجازاتهای بیشتر الهی رهایی می یابند.
  • مثل بهجت! CA ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 26
    سلام فرمانده! سیدعلی دهه‌ی #ها شو فراخوانده! عهد میبندم، روزی لازمت بشم، عـهد میبندم، حاج قاسمت بشم، عـهد میبندم، مثل بهجت و مثل سربازای گمنام خادمت بشم! ما دوست و دشمن محمد رسول الله را میشناسیم! مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ! حضرت آیت الله العظمی بهجت 'أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ' را به ما یاد میدهند!:«توحّش عجیب و غریبی که هیچ کافری تصدیق نمی‌کند طرف‌داری کفار از حقوق بشر است؛ سازمان مللی که حاضر نیست ریختن مواد شیمیایی به شهرهای بی‌پناه و مردم غیر نظامی را محکوم کند (به ظاهر) متمدن‌ترین ملت‌ها آمریکا و اروپا هستند که یا عین‌الظلَمةاند (ظالمند) و یا اَعْوانُ‌الظلَمة (یار و مددکار ظالمند).»« آیا اوضاع اینها (آمریکا و متحدانش) نشان نمی‌دهد که بهایمند (مثل حیوانات هستند)؟! وگرنه [آیا] انسان چنین کاری می‌کند؟ بنابراین، ما نباید تابع آنها باشیم و نباید بر اساس خواسته‌ی آنها عمل کنیم، و نباید آنها را دوست داشته باشیم و نباید با آنها هم‌پیمان شویم. مگر همین آمریکا نبود که با داخله‌ی خود جنگید؟! ولی ما در مدح و ثنای اینها زیارت‌نامه درست می‌کنیم که به کره‌ی ماه رفته‌اند، فرشته‌اند و ...» «فرض کنید تطمیع و تهدید در ما اثر نکرد، فریب‌خوردن چطور؟ به خدا پناه می‌بریم! ما که معصوم نیستیم، مگر از طرف خدا الهام و هدایت شویم. خدا می‌داند کفار چه زحمت‌هایی می‌کشند تا دروغ و افترا را به جای راست و درست در رسانه‌ها تحویل دهند، و هر روز با وسایلی و نقشه‌هایی علیه مسلمانان به میدان می‌آیند تا غافلان، آگاه نشوند. ما هم اول باور نمی‌کردیم، ولی بعد دیدیم آسان است. دولت انگلیس شخصی را اجیر کرده بود تا در بازار کرمانشاه به انگلیس فحش و ناسزا بدهد، تا بدین وسیله دشمن‌های انگلیس را بشناسد و از کارهای آنها مطلع گردد و اسرار دشمنان خود را کشف کند. آری، کفار تا به این درجه برای کار خود فکر می‌کنند!» باید دوست و دشمن محمد (ص) را شناخت! امام اسلام آمریکایی، کانادایی، انگلیسی و غربی نمی خواهد! نه در داخل ایران، و نه در خارج ایران! حاج قاسم یادم داد -«اگر در تمام بیاناتمان، خصوصاً کسانی که در این منصب‌ها و جایگاه‌ها قرار گرفتند، اگر آدرس غلط به جامعه ما دادند و در جامعه دوصدایی پیرامون دشمن به وجود آوردند، خیانت می‌کنند و مرتکب خیانت شده‌اند.» سلام فرمانده فراتر از مرزها! سپاه شما رزمندگان بدون مرزند! 🇮🇷🇵🇸
    • مثل مطهری CA ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 26
      چند وقت پیش، الحدث، تلویزیون ضد انقلاب عربستان سعودی، اعلام کرده بود که تظاهرات در ۵۰ استان ایران ادامه دارد...اما اطلاع نداشت که ایران فقط ۳۱ استان دارد! دشمنان ما از واقعیت ها اطلاع ندارند! میلیونها سلیمانی را در سرا سر جهان نمیبیند و نمیشنوند! میلیونها سلیمانی که مرز نمیشناسند! این مجاهدت و مقاومت است که در همه استان های ایران ادامه دارد – چه در داخل ایران، چه در خارج! برنامه ی 'هرخانه یک پایگاه سلامت' وزارت بهداشت را شنیده اید؟ برنامه ی هرخانه یک پایگاه سلامت با حضور حاج قاسم چطور؟! «خانه‌های قرآن (با قاسم!)» از برنامه‌های لازم و ضروری است! وَأَوْحَيْنَا إِلَىٰ مُوسَىٰ وَأَخِيهِ أَن تَبَوَّآ لِقَوْمِكُمَا بِمِصْرَ بُيُوتًا وَاجْعَلُوا بُيُوتَكُمْ قِبْلَةً وَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ. بت و گوساله امروز ما چیست که مردم دنیا (و مردم قوم موسی/رهبر) را از حرف حق موسی/هارون زمان دور میکند؟ پیام رسانهای دشمن گوشمون را سنگین میکند! دستهای پنهان دشمن در گوشیمون گوشمون را سنگین میکند! باید بت و گوساله امروز را بشناسیم، بشکنیم و بسوزانیم! وَانظُرْ إِلَىٰ إِلَٰهِكَ الَّذِي ظَلْتَ عَلَيْهِ عَاكِفًا ۖ لَّنُحَرِّقَنَّهُ ثُمَّ لَنَنسِفَنَّهُ فِي الْيَمِّ نَسْفًا. قبل از آن که دشمن ما (و دشمن بشریت!) قرآن، مسجد و ما و فرزندانمون را بسوزاند. قَالُوا حَرِّقُوهُ وَانصُرُوا آلِهَتَكُمْ إِن كُنتُمْ فَاعِلِينَ. حاج قاسم مقام خلیل اللهی داشت...مقام خلیل اللهی میدونی چیه؟ وَمَنْ أَحْسَنُ دِينًا مِّمَّنْ أَسْلَمَ وَجْهَهُ لِلَّهِ وَهُوَ مُحْسِنٌ وَاتَّبَعَ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا ۗ وَاتَّخَذَ اللَّهُ إِبْرَاهِيمَ خَلِيلًا. يَا نَارُ كُونِي بَرْداً وَ سَلاَماً - بر ابراهیم! بر قاسم! بر محسن! کدام محسن؟ محسن فاطمه (س)! سرباز بی سر سر بلند ما محسن حججی چه گفت؟ گفت:«من حضرت آقا امام خامنه‌ای را به اندازه امام عصر (عج) دوست دارم و دیروز فراموش کرده بودم که امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، مفتح، مطهری، آیت‌الله طالقانی و هزاران مبازی که خونشان قدم به قدم و لحظه به لحظه برای حفاظت از این نظام به زمین ریخته است روحانی بودند. و به راستی چقدر زود و راحت انسان مسخر زمان می‌شود.» ما بیانات استاد مطهری را فراموش کردیم!:«واللهِ و باللهِ قسم می‌خورم که پیغمبر اکرم در قبر مقدسش امروز از یهود می‏‌لرزد. واللهِ و باللهِ ما در برابر این قضیه مسؤولیم. به خدا قسم مسؤولیت داریم. به خدا قسم ما غافل هستیم. واللهِ قضیه‌‏ای که دل پیغمبر اکرم را امروز خون کرده است، این قضیه است.»مسئول مثل پدر میموند! یا خیر المسئولین!🇮🇷🇵🇸
    • مثل بهشتی! CA ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 26
      مدیر و مسئول باید محسن باشد تا روز قیامت دستهای او به گردنش بسته نماند. »عن النبي (ص) قال: لا يؤمر رجل على عشرة فما فوقهم إلا جئ به يوم القيامة مغلولة يده إلى عنقه، فإن كان محسنا فك عنه، وإن كان مسيئا زيد غلا إلى غله. «وَكُلَّ إِنسَانٍ أَلْزَمْنَاهُ طَائِرَهُ فِي عُنُقِهِ ۖ وَنُخْرِجُ لَهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ كِتَابًا يَلْقَاهُ مَنشُورًا. و هر انسانی اعمال را در گردنش آویخته‌ایم، و روز قیامت کتابی برای او بیرون می‌آوریم که آن را سرگشوده می‌بیند .باید مدیر و مسئول و مرد (و زن!) محسن بشویم! مثل محسن حججی که گفت:«سعی کن یه جوری زندگی کنی که خدا عاشقت بشه ...اگه خدا عاشقت بشه، خوب تو رو خریداری می کنه». ارزش قرآن چیست؟ ارزش انسان چیست؟ ارزش انسان قرآنی چیست؟ إِنَّ ٱللَّهَ ٱشْتَرَىٰ مِنَ ٱلْمُؤْمِنِينَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَٰلَهُم بِأَنَّ لَهُمُ ٱلْجَنَّةَ .سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِيمَ كَذَلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ! باید خودمان بشویم کتاب، کتاب محسن از جنس حججی! باید خودمان بشویم سرود! رفیق شهیدم! ای مرد غیور، رو منم حساب کن | واسه ی ظهور رو منم حساب کن | اصلا همه جور رو منم حساب کن | منم یه آرشامم |منم یه آرمانم، مدافع این سنگر | فدایی رهبر! نظام امام را نمی شود ساقط کرد همانطور که نمی توان محسن فاطمه (س) را سقط و ساقط کرد! حاج قاسم گفت:«همه عملها از انسان ساقط می شود – چه عمل نیک چه عمل غیر نیک...وَحُثِيَ عَلّيَّ التُّرابُ وَنُسِيَ اسْمِي وَبَلِيَ جِسْمِي وَانْطَمَسَ ذِكْرِي وَهُجِرَ قَبْرِي، فَلَمْ يَذْكُرْني ذاكِرٌ وَظَهَرَتْ مِنِّي المَآثِمُ وَاسْتَوْلَتْ عَلَيَّ المَظالِمُ... این سرگزشت ٪۹۹ است. ٪۱ موفق به چنین توفیق مرگ اختیاری و انتخابی میشود.» ای حبیب من! سعی و کوشش کن تا به مقام شهود برسی که شهید، سعید است و سعادت با شهادت توام است و کوشش کن تا عاشق روی دلدار شوی که هر کس کشته عشق شد شهید کشته شده است.» مثل محسن فخری زاده که گفت:«بی حسرت از جهان نرود هیچ کس به در الا شهید عشق به تیر از کمان دوست.» 🩸«تو محسنی و خون علی در رگت روان | زین رو سکوت کرده‌ای و زیستی نهان | ما عشق را به حادثه پیوند می‌دهیم | ما خون تازه‌ای به دماوند می‌دهیم.» ما هر روز سرود و سلام میخوانیم و میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! شهید بهشتی گفت بگذارید دشمنان ما از اصبانیت بمیرند! باید دوست و دشمن محمد (ص) را شناخت! دشمنی که با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند. ما رسول دوست محمدی را در مشهد میشناسیم و دوست او هم هستیم!🇮🇷🇵🇸
    • یاسین IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      34 0
      همین که شما با فیلترشکن (غیرقانونی) و پرچم کشور کانادا در خبرگزاری حوزه نظر می‌نویسی، به خوبی نشان می‌دهد که تا چه میزان «مثل بهجت»، «مثل مطهری» و «مثل بهشتی» می‌اندیشی! بزرگوار! به عمل کار برآید، به سخن‌دانی (و صدالبته به سخن‌رانی و لفاظی) نیست. اگر بازی با کلمات و آسمان و ریسمان بافتن، مشکلی حل می‌کرد، جامعه‌ی ما با این‌همه سخن‌رانِ فوقِ حرفه‌ای باید الان گلستان می‌بود که متأسفانه نیست. فتأمل!
    • پرچم حق🇮🇷🇵🇸 CA ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 18
      ما طلبه هستیم (در کل جهان!)... طلبه و طالب علم امام ... امام علی بن ابی طالب! ما در خارج ایران هستیم ولی ان شاء الله در داخل ولایت خدا. درس خارج در داخل ولایت! حاج آقا بهجت در درس خارج میپرسند «آیا تلفن می کنید به مرحوم والد؟» مگر شهید میمیره؟!؟ خاطراتی کوتاه از سیره و سبک زندگی آیت‌الله بهجت قدس‌سره:«از کانادا آمده بود آقا را ببیند، از پدر و مادری لبنانی و کانادایی بود. چیزهایی شنیده بود و کنجکاو بود دلهره و شک در چهره‌اش پیدا بود. وارد اتاق شد، دید آقا دارد تسبیح می‌چرخاند. به لب‌های آقا خیره شد، دید تکان نمی‌خورند. با خود گفت: «این چه عالمی است که تسبیح می‌گرداند و ذکر نمی‌گوید؟!» هنوز ننشسته بود که آقا فرمود: 'بله! ذکری از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده است. که هر کس آن ذکر را بعد از نماز صبح بخواند، تا غروب هر چه تسبیح بگرداند، برای او ذکر می‌نویسند' رنگش پرید. فقط سکوت کرد. آن‌هایی که نشسته بودند، چیزی نفهمیدند؛ نمی‌دانستند چه خبر است؟!» حاج حسین یکتا گفت خبری در راه است! سنصلي في القدس ان شاء الله! با قاسم!! به همین سادگی!🇮🇷🇵🇸
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 17
    بسمه تعالی امان از جهل و غرور بیجا و صد افسوس از آنکه جاهل نه تنها خود نیز نداند که جاهل است بلکه خود را دلیر و دانا و با عرضه نیز بداند وهمین جهلش سبب بیهوده از دست رفتن خود و مایه ی غم و اندوه نزدیکان وبستگانش بشود . فریب دشمنان مفسد و پست __بیندازد بدام نیستی ار هست __کسی را کو نبرده بوئی از عقل __پذیرد آنچه هر خائن کند نقل __خصوصاََ وعده ی پول هم که گیرد __ زعشق پول پیش از مرگ میرد __ نمی فهمد که جهلش قاتل اوست __به آب و تاب از عقلش به هر دوست__کند تعریف ، نداند کنده است پوست__ز خود این واژگون بختی که بدخوست __لذا در دام جهل و بینوائی __نیابد بهر درمانش دوائی __خورند بیچاره اقوامش بسی غم __ شوند خوشحال بسیاری در آن دم __
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    بسمه تعالی برای این که منفی دهندگان عزیزمان را کمی دلشاد کرده باشم ، عرض می کنم : نیستم راضی به یک منفی به هر روز __خداوندا بلطف خود بیفروز __ دل هر کس که هست منفی دهنده __ زیاد از این دهد منفی به بنده __ هم او شادان شود هم بنده خندم__ چون ازگفتن لبانم بر نبندم __خودت دانی ندارم در توان __ که بیش از این هر پیر و جوان__ بخندانم همه شادان شوند __ بمنفی دادنم زادان دوند__ سلامتی و شادکامی و توفیق حقگوئی و حقجوئی همه ی دوسان و خود نا چیزم را ا ز خدای تعالی خواهانم .
    • عمو قاسم CA ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      سلام! ما هر روز سرود و سلام میخوانیم و میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! آنهایی که رأی منفی و قرمز به سرود و سردار و سلام می دهند، نیاز بیشتری به سلام و سردی دارند! قاسم را که نمیشود حذف کرد! کتاب «عمویم سلیمانی» در کشورهای کلمبیا، اکوادور و ونزوئلا منتشر شده است! کتاب «عمو قاسم» در کشور فرانسه منتشر شده است! سلام فرمانده! «به فرمان تو، میشه دل ما عازم /علمداری مثه ماه بنی‌‌هاشم /ابوفاضل، عموی حرم عشق و /تو هم عموی ایرانی، عمو قاسم /قاسم سلیمانی، عمو قاسم /آبروی ایرانی، عمو قاسم /عطر و بوی ایرانی، عمو قاسم /تو عموی ایرانی، عمو قاسم /قاسم سلیمانی؛ عمو قاسم /عمو، سلام ما به روی ماه تو /سلام ما به خاک قتلگاه تو /اونا که کشته مرده‌ی اباالفضلن /با خونشون، میدن ادامه راهتو /ای فدای نام تو، عمو قاسم /قربان مرام تو، عمو قاسم /عالیه مقام تو، عمو قاسم /عبّاسه امام تو، عمو قاسم /قاسم سلیمانی؛ عمو قاسم /ما عاشقیم و آئینه‌ی هم هستیم /به نام نامی تو، هم‌قسم هستیم /به عشق تو، به یاد تو، با دست تو /تا زنده‌ایم، مدافع‌حرم هستیم /اسم رمز عشّاقی، عمو قاسم /تو ضامن میثاقی، عمو قاسم /جلوه‌ی هوالباقی، عمو قاسم /نور حضرت ساقی؛ عمو قاسم /قاسم سلیمانی، عمو قاسم /به زندگی عاشقا، هدف داد /به پرچم آزادگی، شرف دادی /توو راه دیدن حرم وفا کردی /به قولی که توو ایوون نجف دادی /سالاری و سرداری، عمو قاسم تو کابوس کفّاری، عمو قاسم /تو محرم اسراری، عمو قاسم /پیرو علمداری، عمو قاسم /قاسم سلیمانی؛ عمو قاسم /ایران، حریم ملّت ابالفضله /توو رگ ایران، غیرت ابالفضله /کشور ما با مکتب عمو قاسم /در امتداد نهضت اباالفضله /موج غیرت مایی، عمو قاسم /اوج عزّت مایی، عمو قاسم /روح نهضت مایی، عمو قاسم /عشق ملّت مایی، عمو قاسم». يَا نَارُ كُونِي بَرْداً وَ سَلاَماً - بر ابراهیم! بر قاسم! بر فرزندان فراتر از مرز زهرا (س)! 🇮🇷🇵🇸
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    بسمه تعالی در پاسخ به کاربر عزیز جناب فوق مدرن ، با سلام و احترام بخدم با سعادتتان عرض می کنم که ما دو عمو عباس داریم که برای هر دو این بنده ی ناچیز بمناسبت نوشته ام : گلوها را چرا باید دهیم جر __مگر نیست زشت ما را دادن قر __کنیم باور سر آید روز گاران __برای عاقلان باشیم یاران __بشوئیم دست خود از خاله بازی __کنیم از بهر أُخری چاره سازی __بخواهیم یا نخواهیم مرگ حتمی است __برای هر کسی پایان و ختمی است __ ان شاءالله موفق ومؤید باشید . با عرض ادب و ارادت، محمد مهدی اسلامی
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    لطفاََ اصلاح بفرمائید ] بخدمت با سعادتتان » را به « خدم » نوشته ام . متشکرم