جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
دشمن شناسی

حوزه/ نشست سیاسی_ بصیرتی با عنوان «شناخت توطئه های دشمن»، در مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، هوشنگ نوابی در نشست سیاسی_ بصیرتی با عنوان «شناخت توطئه های دشمن»، در جمع کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد، دلایل دشمنی غرب و به ویژه آمریکا را بیان کرد و گفت: وقتی انقلاب اسلامی جوانه زد تنها یک رژیم شاهنشاهی را نابود نکرد؛ بلکه انقلابی شکل گرفت که به واقع شیشه عمر استکبار جهانی را شکست و در مقابل تمام زورگویان و سلطه گران عالم به ویژه غرب و آمریکا که دو قرن در کشور ما استیلا داشتند و نفت ما را به یغما می بردند و از موقعیت استراتژیکی منطقه ما نهایت بهره را می بردند، ایستاد؛ لذا این کشورها نتوانستند تحمل کنند و به خاطر مطامع و سیاست های اشغالگرانه خودشان، خواستند جلوی رشد این انقلاب را بگیرند و نابودش کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد، به برنامه ریزی های متفاوت و خصمانه دشمن در دوره های مختلف اشاره کرد و گفت: دشمن در دوره های مختلف شیوه های متفاوتی را در براندازی این انقلاب به کار گرفت از جمله روش های جنگ منشانه با حدود ۱۷ توطئه مانند انواع کودتا، فتنه ها، ترورها، حملات مسلحانه مثل واقع طبس و هشت سال جنگ تحمیلی و ... در دهه اول انقلاب که دوره سخت نام گرفت.

وی حوادث بعد از رحلت حضرت امام (ره) را بیان کرد و گفت: دشمن به خیال خام خود گمان کرد که با نبودن شخص امام در میان مردم این انقلاب رو به نزول خواهد رفت ولی با دیدن پیشرفت های روز به روز ایران پی بردند که این قدرت از باورهای ایرانیان است، لذا در نقشه های جدید خود یک دوره بیست ساله طرح ریزی کردند و به باورهای عمیق ایرانیان حمله کردند و مسئله جنگ نرم مطرح شد.

فرمانده سپاه نجف آباد عنوان کرد: ابزار دشمن در این دوران، ذهن ها و باورهای مردم بود و با مدیریت ذهن در دوران سازندگی و اصلاحات، سبک زندگی ایرانیان رو به مصرف گرایی گذاشت و به سمت زندگی غربی سوق پیدا کرد. در این دوران با وارونه نشان دادن حقایق، آمریکا را دوست ایران معرفی کردند و مسئله مذاکره را مطرح کردند.

وی علت تمام این دشمنی ها را صادر شدن انقلاب اسلامی به تمام نقاط جهان دانست و گفت: با توجه به تقلید انقلاب های صورت گرفته شده در کشورهای مختلف از انقلاب اسلامی ایران، پی می بریم که دشمن عاصی شده است و از جهانی شدن اسلام می ترسد، لذا اسلام هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی را گسترش داد و برای نجات خودش راهی جز نابودی این انقلاب و اسلام نیافته است.

وی خاطر نشان کرد: با آمدن دولت جدید که دولتی مردمی است و در تلاش است تا دکور تمدّن اسلامی را بچیند و با هدف رسیدن به ظهور، فعال است و اقدامات این دولت از جمله، عضویت دائم ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای، قراردادهای اقتصادی، بهره مندی از مدیران انقلابی و ... هر روز به قدرت ایران در منطقه و جهان سیاست می افزاید؛ ایران در مقابل تهدیدات جدید دشمنان و جنگ ترکیبی قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه نجف آبا در پایان اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر به باورهای مردم حمله شده است، آتش زدن قرآن، مسجد و پرچم، کشف حجاب و گسترش بی حیایی و ... نشان می دهد که تمام تلاش دشمن برای گرفتن دین و ضعیف کردن باورهای اعتقادی مردم ایران در این جهت است که می داند اگر دین مردم را بگیرد می تواند دوباره بر ایران مسلط شود لذا آمریکا، غرب و صهیونیست ها همه پای کار آمده اند تا شاید بتوانند ایران را شکست بدهند و جلوی تشکیل تمدّن اسلامی را بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha