چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ |۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 12, 2024
حوزه علمیه خواهران ماکو

حوزه/ حجت الاسلام ابدالی با بیان این که سرویس های جاسوسی غربی برای عناصر مرتبط و از پیش نشان شده دوره هایی برگزار کرده بودند، گفت: سرویس های جاسوسی برای افراد از پیش نشان شده مأموریت داده بودند که آموخته های خودشان را به دیگران منتقل و بر مبنای آن ها به صورت تشکیلاتی عمل نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام کاظم ابدالی امروز در نشست بصیرتی - سیاسی که با عنوان « بررسی اغتشاشات اخیر ، و آسیب های آن» در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) شهرستان ماکو برگزار شد، با ذکر فضائلی از حضرت زهرا (س) اظهار داشت: بر اساس مستندات و اطلاعات به دست آمده از سناریوهای دشمن محرز شده است که زمینه‌سازی، مقدمه‌چینی و نیز بخش مهمی از عملیات اجرایی آشوب های اخیر توسط سرویس های جاسوسی بیگانه در قالب بسته هایی طراحی و به واسطه برخی گروه ‌ها مانند تجزیه طلب ها و شبکه های مرتبط با آن ها مثل اینترنشنال به روش ها و ایده های مختلف در درون کشور اجرا شده است.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر واقعیت مهم دیگری نیز وجود دارد مبنی بر این که سرویس های بیگانه در عملیات اخیر خود تلاش کرده ‌اند از بسترها و زمینه برخی نارضایتی‌های موجود در جامعه سوء استفاده کرده و حتی المقدور طرح های اطلاعاتی خود را بر سوء استفاده از این بسترها و زمینه ‌ها استوار سازند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو افزود: رژیم سفاک آمریکا در وقایع اخیر با وسیله قرار دادن ماجرای دردناک و پیش از اعلام نتایج تحقیقات (درگذشت مرحومه امینی)، با نوعی شعف و خرسندیِ پنهان ناشدنی که در کلیه سخنان و موضع گیری‌های مقامات آن رژیم موج می ‌زد، یک جریان از پیش طراحی و آماده شده و به عبارتی کودتای رسانه ای را راه اندازی کرد.

وی ادامه داد: رژیم آمریکا اساساً نسبت به رویدادها و وقایع جهان نگاهی ابزاری و سوء استفاده گرایانه دارد و این در حالی است که آن رژیم از کنار رویدادی عمدی، قطعی، دردناک، آشکار و ضدحقوق ‌بشری رژیم صهیونیستی و عربستان و دیگر همپیمانان خود در قبال ملت ها که به وحشیانه‌ترین شکل ممکن روی می دهد بسیار آسان و سریع عبور می کند.

حجت الاسلام ابدالی عنوان کرد: دشمنان انقلاب از سال گذشته، موضوعات و مناسبت های دیگری را برای آغاز آشوب ‌ها طراحی کرده بودند که با الطاف حضرت حق و تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و جامعه اطلاعاتی پرافتخار کشور خنثی شده است.

وی با بیان این که سرویس های جاسوسی غربی و صهیونیستی برای تعداد قابل توجهی از عناصر مرتبط و از پیش نشان شده دوره هایی برگزار کرده بودند، گفت: سرویس های جاسوسی برای افراد از پیش نشان شده ماموریت داده بودند که آموخته های خودشان را به دیگران منتقل و بر مبنای آن ها به صورت تشکیلاتی عمل نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو تصریح کرد: افراد وابسته به سیستم های جاسوسی خارجی در کشور از عملیات های خود فیلم تهیه کرده و آن را در فضای عمومی نشر می دادند تا دیگران نیز یاد بگیرند و مثل آن ها عمل کنند و بررسی دقیق فضای حقیقی و مجازی نشانگر وجود برنامه جدی و مستمر با هدفِ تأثیرگذاری در لایه‌ های مختلف اجتماعی به ‌ویژه در حوزه ‌های مربوط به زنان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: شعار اغتشاشگران" زن ، زندگی ، آزادی" است اما خودشان ذره ای ارزش برای مقام زن قائل نیستند؛ همچون عربستان که یک زن در آن جا حق داشتن گواهی نامه یا شرکت در انتخابات را ندارد و مباحث وحشیانه و ناعادلانه که علیه زنان در کشورهای غربی در حال رخ دادن می باشد و هر روزه ما شاهد آن هستیم.

حجت الاسلام ابدالی گفت: با وجود همه برنامه ریزی های دشمن، جمهوری اسلامی ایران همان درخت تنومندی است که حوادث زمانه نه تنها گزندی متوجه آن نکرده است بلکه هر رویدادی، ریشه آن را عمیق ‌تر، تنه اش را نیرومندتر و سایه اش را گسترده تر کرده و «ایران قوی» را آفریده است.

وی ادامه داد: حوادث اخیر کشور و مقاومت ملت در برابر توطئه های معاندین، عنایات خداوند به این آب و خاک می باشد که ظرح های ویران سازی ایران از طرف استکبار جهانی که قبلاً در افغانستان و عراق و سوریه و یمن و لیبی پیاده کرده و نتیجه گرفته بودند، با شکست مواجه شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو تصریح کرد: طبیعی است که دشمنان در برخورد با این شکست هایی که از ایران عزیزمان خورده اند به انتقام‌گیری از ملّت سرافراز و مقاوم ایران روی آورند و بدیهی است که بلافاصله، دست ‌پروردگان داعشی و تروریست های تجزیه ‌طلب را وارد میدان نمایند؛ اما با عنایات صاحب اصلی این ملک و ملّت، حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه و عجل‌الله تعالی فرجه ‌الشریف)، همه نقشه های سوء آن ها به خودشان برگشت.

انتهای ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha